کد خبر: ۸۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴
فرمانده نیروی انتظامی فارس:

فارس جولانگاه هتاکان سیاسی شده/ بعضی از این سخنرانان منحرف بویی از اسلام و معرفت نبرده اند

این استان جولانگاه افراد و هتاکان سیاسی شده است که بویی از اسلام و معرفت نبرده اند و در استان ما حضور می یابند، غافل از اینکه این مردم را خوب نشناخته اند.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، همزمان با هفته بسیج، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس با حضور در اجتماع بسیجیان شهرستان کوار گفت: بر همه ی ما واجب است که در مسیر ولایت قدم برداریم تا به نجات واقعی که همانا سعادت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دست یابیم و در خدمت مقام عظمای ولایت، این ابَرمَرد تاریخ، که ابهتش را در یکی دو روز گذشته دیدیم، باشیم. روس ها کشور ابرقدرتی هستند اما شما دیدید که رئیس جمهور این کشور، اصول دیپلماسی را هم به هم زد و مستقیماً از فرودگاه به خدمت مقام معظم رهبری رفت و دو ساعت با رعایت ادب کامل در خدمت این سلاله زهرا (س) بود و این پیامی دارد که ان‌شا‌الله در آینده، اثرات مطلوب این پیام را که ابرقدرت ها در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی زانو می زنند را به وضوح خواهید دید.

فرمانده انتظامی فارس با ابراز خرسندی از حضور در میان بسیجیان شهرستان کوار، گفت: تقدیم 500 شهید در شهرستان کوچکی مانند کوار که در آن دوران، شهرستان هم نبوده است، حکایت از مسئولیت پذیری دارد، شهرستان استراتژیک و مهمی که در شاهراه اصلی استان قرار گرفته است و امروز شهرستان کوار به امن ترین نقطه استان تبدیل شده است.

سردار گودرزی گفت: بسیج امروز در برابر استکبار جهانی مردانه ایستاده است، در برابر انحرافاتی که برخی از افراد ناآگاه دل در گرو حضور آمریکائیها بسته اند و با قول ها و وعده های بی اساس و دروغین، ذهن مردم را مشوّش می کنند که اگر ما با آمریکائیها کنار بیائیم، یک روزه و یک ماهه وضعیت اقتصادی مردم چنین و چنان می شود غافل از اینکه استکبار جهانی برای تغییر سبک زندگی ما قسم یاد کرده است و می خواهد زندگی مردم ما را با نگاه زهرآلود، آلوده سازد.

وی خاطر نشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، کسانی که بسیج را تندرو و افراطی می خوانند، دل در گرو آمریکائیها بسته اند؛ همانطور که در فتنه 88، عده ای ناآگاه دل در گرو استکبار بسته بودند که کشور را به خاک و خون بکشند، اما با یک اشاره فرمانده کل قوا، مردم ولایت مدار و با بصیرت، با حضور خود در روز نهم دی ماه، بساط کسانی که دل در گرو دشمن بسته بودند را جمع کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به لزوم اعتدال گرایی، شناسایی دشمن، جلوگیری از پروژه نفوذ و بصیرت در مسائل سیاسی گفت: کشور ما دارای مشکلات خاصی است و افرادی که دل در گرو دشمن بسته اند از این مسائل ناآگاه هستند و در همین استان، هزاران روستا با وجود قهر طبیعت، از آب آشامیدنی محروم هستند و می توانیم مشکلات این مردم را برطرف نمائیم، اما می بینیم که این استان جولانگاه افراد و هتاکان سیاسی شده است که بویی از اسلام و معرفت نبرده اند و در استان ما حضور می یابند، غافل از اینکه این مردم را خوب نشناخته اند و وقتی صحبت های برخی از این سخنرانان منحرف را در شیراز می شنویم، متوجه می شویم که دفاع ما باید از انسان های ارزشی باشد.

سردار گودرزی گفت: بزرگترین و مهمترین دستاورد بسیج مستضعفین در نظام جمهوری اسلامی، روحیه ظلم ستیزی و مقابله با استکبار جهانی است و به استناد آیات نورانی قرآن، ما سر سازش با ظالم نداریم و از مظلومین دنیا حمایت می کنیم.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اقدامات بسیج در عرصه فضای مجازی افزود: امروز سربازان میلیونی بسیج در فضای مجازی، حضور خود را با علم و اقدامات ارزشی به نمایش می گذارند و با تعلیم و تربیت جوانان، در جهت پاسداری از اصول انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴
0
استان ما؟؟؟؟