کد خبر: ۸۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴
امام جمعه زرین دشت:

دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب بدون تشریفات ریاست جمهوری، نشانه عظمت این انقلاب است

رئیس جمهور روسیه از همان ابتدای فرود هواپیما بدون اینکه مراسم تشریفاتی انجام دهند سریعا به دیدار رهبر انقلاب رفتند که این عظمت و سربلندی انقلاب را می رساند.
به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت، نماز جمعه این هفته زرین دشت به امامت حجت الاسلام محمد حسن علیقلی زاده امام جمعه جدید زرین دشت اقامه شد.

حجت الاسلام محمد حسن علیقلی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به برنامه های هفته گذشته گفتند: در هفته ایی که گذشت شاهد برگزاری سومین نشست سران کشورهای صادرکننده گاز در تهران بودیم  که در کنار آن دیدارهای متعددی به خصوص با رهبر انقلاب صورت گرفت .
دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب بدون اینکه تشریفات ریاست جمهوری انجام شود نشانه عظمت این انقلاب است

وی در ادامه گفت: از مهمترین دیدارهای هفته گذشته حضور رئیس جمهور روسیه بود که وی از همان ابتدای فرود هواپیما بدون اینکه مراسم تشریفاتی که برای ورود هر رئیس جمهور انجام می شود را انجام نداده و دستور لغو آن را دادند و گفت: نیازی نیست و سریعا به دیدار رهبر انقلاب رفتند که این عظمت و سربلندی انقلاب را می رساند.

خطیب جمعه زرین دشت تصریح کردند: ولادیمر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از حضور در محضر رهبر انقلاب پس از آن در تعبییر خود از این دیدار گفت: که «من مسیح را در کتابها خواندم و در تاریخ جستجو کردم ولی مسیح را در صورت و سیرت حضرت آیت الله خامنه ای یافتم».

دیدار رئیس جمهور روسیه با رهبر انقلاب بدون اینکه تشریفات ریاست جمهوری انجام شود نشانه عظمت این انقلاب است
حجت الاسلام علیقلی زاده در ادامه گفت: در این ملاقات نکاتی از جانب رهبر انقلاب پیرامون جریانات روز دنیا با رئیس جمهور روسیه رد و بدل شد که حضرت آیت الله خامنه ای در مورد فعالیت های گروههای تکفیری بخصوص داعش در کشور فرانسه اینگونه گفت: که آمریکا و اسرائیل و با حمایت های مالی وهابیون از این گروههای تکفیری دنبال کننده پروژه ایی هستند علیه اسلام و با سیاه نمایی از چهره اسلام قصد ایجاد اسلام هراسی در دنیا را دارند چرا که می دانند مسلمانان مردمانی هستند که افتخارشان کشته شدن در راه خدا می باشد و از این موضوع در هراس هستند و گرنه گروه هایی مثل داعش و امثال آن اگر اینگونه حمایت های نبود که قدرتی نداشتند.



نظرات بینندگان