کد خبر: ۸۰۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۴

5 طرح اقتصادمقاومتی در جهرم آغاز به کار کرد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم گفت: تعداد پنج طرح اقتصاد مقاومتی با اعطای بیش از 60 میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان جهرم آغاز به کار کرد.
به گزارش شیرازه سیدمجتبی سرورزاده، در گفتگو با پسین جهرم گفت: در راستای حمایت از اشتغالزایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی، با حمایت بسیج سازندگی شهرستان جهرم چند طرح اقتصادی افتتاح و شروع به کار کرد.

وی به بهره برداری از بزرگترین کارگاه قالیبافی استان فارس مجهز به 30 دار قالی و زیرپوشش قراردادن 40 دار به طور سیار اشاره کرد و افزود: 60 نفر از فراگیران قالی بافی در این کارگاه پس از آموزش مشغول به کار می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم ادامه داد: برای راه اندازی این کارگاه قالی بافی 600 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی راه اندازی سالن پرورش بوقلمون با تسهیلات 700 میلیون ریال را از دیگر پروژه های بهره برداری شده عنوان کرد و گفت: مزرعه پرورش شترمرغ با برخورداری از 45 قطعه شترمرغ و دستگاه تولید جوجه که می تواند جنوب استان فارس را تامین کند از جمله پروژه های مورد حمایت بسیج سازندگی شهرستان جهرم بود که با پرداخت 600 میلیون ریال تسهیلات راه اندازی شده است.

سرورزاده اظهار کرد: از پروژه های اقتصادمقاومتی که همزمان با هفته بسیج در جهرم بهره برداری شد، مجتمع تولید قارچ بود که با دارا بودن 9 سالن و پرداخت 900 میلیون ریال تسهیلات آغاز به کار کرد.

وی گفت: سالن پرورش کبک نیز پروژه دیگری بود که با برخورداری از تسهیلات 300 میلیون ریالی بسیج سازندگی شروع به کار کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جهرم بیان کرد: این پروژه ها که در بخش مرکزی، خفر و کردیان شهرستان جهرم قرار دارد با حضور مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام

برچسب ها: جهرم ، بسیج سازندگی
نظرات بینندگان