کد خبر: ۸۰۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

بمباران نیروگاه برق «البیضاء» عربستان

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه‌های "الدود"، "الفريضة"، "الغرف البيض"، "القرن" و "البحطيط" را بمبارن کردند.
به گزارش شیرازه، شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود از حمله نیروهای یمنی به پایگاه‌های نظامی سعودی خبر داد و اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پایگاه‌های "الدود"، "الفريضة"، "الغرف البيض"، "القرن" و "البحطيط" را بمبارن کردند.

العالم افزود: یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در حمله موشکی به نیروگاه برق "البیضاء" در جیزان عربستان، خسارات زیادی به این نیروگاه وارد کردند.

همچنین شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک دستگاه خودروی نظامی برادلی ارتش سعودی در منطقه "الربوعه" استان عسیر را با موشک هدایت شونده منهدم کردند.

المسیره عنوان کرد: شماری از نیروهای ارتش سعودی در حملات یمنی‌ها به جیزان، عسیر و نجران هلاک و زخمی شدند و مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی آن‌ها منهدم شد.

این شبکه یمنی در خصوص درگیری های جنوب یمن اعلام کرد: برخی از ارتفاعاتی که در تصرف نیروهای مزدور سعودی بود توسط یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی بمباران شدند. در همین راستا نیروهای یمنی طی چند روز گذشته توانستند بیش از 20 خودروی نظامی مزدوران سعودی و عناصر منصور هادی را در نزدیک پایگاه العمری منهدم کنند.

رژیم سعودی با تشکل موسوم به ائتلاف عربی، 9 کشور به جز عمان با همراهی آمریکا در هفته اول فروردین تجاوزگری‌های خود را علیه یمن شروع کردند تا بتوانند با سرکوب انقلاب مردم یمن، «عبدربه منصور هادی» رییس جمهور فراری و مستعفی این کشور را بار دیگر بر منصب قدرت بنشانند.
نظرات بینندگان