کد خبر: ۸۰۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۴

روحانی باز هم به جلسه مجمع تشخیص نرفت!/ استدلال های احمدی نژاد و روحانی برای نرفتن به جلسات مجمع

جلسه روز گذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار بدون حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برگزار شد.
به گزارش شیرازه، غیبت حسن روحانی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنان ادامه دارد. او روز گذشته نیز به سیاق چند وقت اخیر در جلسه مجمع شرکت نکرد. نوبخت هفته گذشته درباره عدم حضور رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت گفت: دلیل این غیبت‌ها، مشغله کاری است ولی ارتباط دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام، محکم است و هر زمان فرصت برای آقای رئیس جمهور پیش بیاید، در جلسات مجمع حضور خواهد یافت.

سایت فردا چندی پیش به افزایش تعداد غیبت‌های حسن روحانی در جلسات مجمع تشخیص اشاره کرده و نوشته بود: شنیده ها حاکی از آن است که آقای روحانی به دلیل مخالفت هایی که با برنامه ششم توسعه دارند و معتقدند چون دولت مجری این برنامه بوده طبعا باید با نظر وی این برنامه تدوین شود به نشانه اعتراض در جلسات اخیر شرکت نکرده است.

پیش از این هم، صفارهرندی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به روند برگزاری این جلسات، گفته بود: شاید در کل 8 ماه اخیر سه یا چهار بار رئیس‌جمهور در جلسات مجمع حضور داشته و آن هم در حد کمتر از یک ساعت بوده است.
البته احمدی نژاد هم کمتر در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت می کرد اما توجیه او با روحانی متفاوت بود. احمدی نژاد اعتقادی به این جلسات نداشت و وزرایش را از شرکت در این جلسه منع می کرد، روحانی اما می گوید: وقت ندارم!
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴
0
در آینده هر زمان که قرار شد در قانون اساسی باز نگری شود باید این موضوع هم گنجانده شود معمولا از زمان تشکیل مجمع تاکنون روسای جمهور با مجمع مشکل داشته اند