کد خبر: ۸۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

گلنگ زنی پروژه گاز رسانی به چند شهر و روستای زرین دشت

رئیس اداره گاز ناحیه زرین دشت گفت: مراسم گلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهر شهرپیر و سه روستای دره شور،دهنو و حاجی طاهره با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان به همراه اعضای هیات مدیر گلنگ زنی می شود.
به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت، مهندس مصطفی محبی رئیس اداره گاز ناحیه زرین دشت در گفتگو با خبرنگار ما از کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به شهر شهرپیر و سه روستای دره شور،دهنو و حاجی طاهره خبر داد.

مهندس محبی تصریح کرد با پیگیری های انجام شده عملیات گاز رسانی به شهر شهرپیر و دو  روستاهای دره شورو دهنو  با 128 کیلومتر خط تغذیه و شبکه شبکه انتقال بهمراه دو ایستگاه تقلیل فشار با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد ریال و همچنین گاز رسانی به روستای حاجی طاهره با 18 کیلومتر شبکه انتقال با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال می باشد

وی در ادامه همچنین افزود که طی دوسال اخیر نزدیک به 355 میلیارد ریال توسط شرکت گاز استان جهت گاز رسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره گاز زرین دشت در پایان گفت : مراسم کلنگ زنی از این پروژه روز دوشنبه 9 آذر ساعت 16 با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان بهمراه اعضای هیات مدیره انجام می شود.
نظرات بینندگان