کد خبر: ۸۰۲۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۴

سپاه ثارالله شیراز به متقاضیان مشاغل خانگی وام می دهد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله گفـت: افرادی که در مشاغل خانگی عرصه های کوچک تولیدی و تبدیلی را راه اندازی می نمایند 5 تا 30 میلیون تسهیلات اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی دریافت خواهند کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله شیراز، سروان قاسم مومنی در حاشیه اغاز به کار نمایشگاه عرضه اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه ثارالله که در شهرک رکن اباد برپا شده اظهار داشت: به منظور اشتغالزایی و کمک به اقتصاد خانواده و رونق تولید در زمینه خیاطی، گلدوزی، تولید قارچ و مشاغل این چنینی به تناسب نوع فعالیت تولیدی تسهیلات اعطا می شود.
وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرک ها ومحلات فرهنگ اقتصاد مقاومتی را درمردم شکل می دهد گفت: چنین اقداماتی به تقویت روحیه کار وتلاش وورود مردم به عرصه های تولیدی منجر می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز با اشاره به اینکه این تسهیلات شامل طرح های بزرگ وکوچک تولیدی در منطقه ارژن و شیراز می شود.

تصریح کرد:این تسهیلات به بسیجیانی که در عرصه های تولیدی صاحب ایده باشند پس از بررسی های بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله پرداخت می شود.

وی عضویت بسیج بودن را از شرایط استفاده از این تسهیلات دانست وگفت: حتی افرادی که در حوزه های مقاومت بسیج هم عضو نباشندبا مراجعه به پایگاههای مقاومت محل سکونت می توانند در صورت داشتن شرایط لازم از تسهیلات طرح های اقتصاد مقاومتی بهره مند شوند.

مومنی اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه اقتصاد مقاومتی با 10غرفه و50نوع محصول تولیدی در هفته بسیج دایر نمودیم اظهار داشت: در طول سال نمایشگاه عرضه اقتصاد مقاومتی برپا می کنیم و صرفا به بعد تولید نمی پردازد بلکه یک کارگاه اموزشی است ودر عرصه های هنرهای دستی ،قالیبافی وغیره فعالیت می کند.

وی از اعطای تسهیلات مرحله دوم تا پایان سال خبر داد و گفت: پیش بینی می شود 400میلیون تسهیلات اقتصاد مقاومتی به عرصه های تولیدی اعطا می کنیم.

گفتنی است، بسیج سازندگی سپاه ناحیه ثارالله با جذب اعتبارات در عرصه های اقتصاد مقاومتی در بین رده های بسیج سازندگی استان فارس رتبه برتر را در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی سپاه فجر به دست اورد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
باران
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴
0
مقدار وام چقدر ه؟
سعید
لید خبر را بخوانید؛ نوشته که 5 تا 30 میلیون تومان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴
0
تا چه تاریخی هست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴
0
تا چه تاریخی هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴
0
خدا قوت جناب اقاى مومنى بابت زحمات بى وقفه شما سپاسگذاريم .