کد خبر: ۸۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

اعلام زمان و مسیر پیاده روی اربعین حسینی در سروستان

مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از ساعت 7:30 صبح فردا از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و به طرف حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، مجید زارع پور، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت: مراسم پیاده روی اربعین امسال،روز چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح از جلو ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان آغاز و به سمت حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) واقع در روستای کته گنبد ادامه خواهد داشت.

 وی در ادامه این خبر افزود: این برنامه با حضور کلیه هیئت های عزاداری مستقر در سروستان و برای دومین سال متوالی در این شهرستان اجرا می شود.

 مجید زارع پور از  حرکت نمادین کاروان اسرای کربلا خبر داد و گفت: با همکاری یکی از هیئت های عزاداری و به صورت نمادین،کاروان اسرای کربلا نیز در مسیر این پیاده روزی به سمت حرم مطهر امامزاده علی ابن اسحاق(ع) حرکت خواهد کرد.

 رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به افزایش برنامه های ایام سوگواری اهل بیت پیامبر(ص) در طول محرم و صفر امسال در این شهرستان گفت: برگزاری بیش از 600 برنامه عزاداری در مساجد، حسینیه ها، بقاع متبرکه، تکایا و منازل مسکونی از آغاز محرم امسال تا کنون در سطح این شهرستان نشان از عشق و ارادت  وصف ناشدنی مردم بصیر و ولایت مدار سروستان  به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت می باشد که ستودنی و قابل تقدیر است.

 انتهای پیام/


نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان