کد خبر: ۸۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۱۰ آذر ۱۳۹۴

خواهر ناتنی نتیجه چندین سال تلاش خواهرش را بر باد داد!

رئیس پلیس "فتا" استان از رمزگشایی، پرونده اي خبر داد كه در آن خواهر ناتنی نتیجه چندین سال تلاش خواهرش را بر باد داده بود.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيدموسي حسینی در تشريح اين خبر گفت: فردی پس از مراجعه به پلیس فتا و ارایه مرجوعه قضایی مدعی شد پس از چندین سال تلاش و کوشش مستمر امسال با رتبه دو رقمی کنکور، رشته های روزانه را انتخاب کردم که پس از اعلام نتایج متوجه قبولی خود در یکی از رشته های شبانه شدم.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا استان پس از اطمینان از انتخاب رشته صحیح این دختر جوان پرونده را در دستور کار بررسی های فنی و تخصصی خود قرار دادند و متوجه شدند شخصی دیگر در زمان ویرایش انتخاب رشته وارد "یوزر" کاربری وی شده و اقدام به تغییر کد رشته های انتخابی وي كرده است.

رئیس پلیس "فتا" استان فارس افزود: پس از شناسایی متهم و احضار وی مشخص شد متهم دختر جوان 24 ساله است که در بازجویی های ابتدایی با دیدن مستندات و ادله دیجیتال به جرم خود اقرار كرد.

سرهنگ "حسینی" بيان كرد: متهم كه خواهر ناتنی شاكي بود انگيزه ارتكاب اين جرم را چنين هنوان كرد كه خواهرش همیشه در زمینه های تحصیلی و علمی از او برتر بوده و با توجه به مقایسه وي و خواهرم توسط خانواده و بخصوص پدرش،‌ این مساله همیشه باعث احساس سرخوردگی و شکست در او شده بود تا جایی که تصمیم گرفته با برداشتن شماره پرونده و "پسوورد" سازمان سنجش خواهرش به نوعی تلافی کند.

نظرات بینندگان