کد خبر: ۸۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
طنازترین مربی فوتبال ایران در پاسارگاد:

امیدوارم برق شیراز به لیگ آزادگان صعود کند/ به سفارش استاندار تهران کنار تیم اکسین هستم/ به زودی حنجره ام را عمل می کنم

فیروز کریمی گفت: امیدوارم تیم های اکسین البرز و برق شیراز تیم های صعود کننده به لیگ ازادگان باشند.

به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور که با شرکت 40 تیم جریان دارد، از امروز وارد هفته دهم شد.

از اولین هفته دور برگشت فوتبال لیگ دسته دو کشور، تیم فوتبال برق جدید فارس در پاسارگاد به مصاف صدرنشین گروه یعنی تیم اکسین البرز رفت که دو تیم در پایان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند.

فیروز کریمی مدیر تیم اکسین البرز در گفتگو با خبرنگار طنین پاسارگاد اظهار داشت: گروهی که تیم ما در لیگ دسته دو در آن قرار دارد با وجود تیمی مانند برق شیراز، گروه بسیار سختی می باشد.

وی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی، باید از حامیان و بخش خصوصی که تیم های مانند برق شیراز و اکسین البرز را حمایت می کنند، تقدیر و تشکر کرد و باور کنید تیم هایی که به وسیله یک نهاد و بخش دولتی و صنعتی حمایت می شوند، موفقیت شان هم لطفی ندارد.

کریمی گفت: امیدوارم تیم های اکسین البرز و برق شیراز تیم های صعود کننده به لیگ ازادگان باشند و این لیگ با وجود این دو تیم خوب، رونق دوباره ای بگیرد.

.

وی در مورد فعالیت فوتبالی خود بیان داشت: چند پیشنهاد از تیم های لیگ برتری و دسته اولی داشتم ولی به علت بیماری حنجره ام که هفته آینده باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد، فعلا هیچ درخواستی را قبول نکرده ام ولی انشالله در آینده نزدیک در لیگ برتر مربیگری خواهم کرد.

کریمی در رابطه با همکاری خود با تیم اکسین البرز گفت: بنده به سفارش آقای استاندار تهران در کنار تیم هستم و جناب اقای لطفی نیز سرمربی این تیم هستند و امیدوار هستیم این تیم پله های ترقی را طی کند.

وی ادامه داد:تیم ما برای لیگ دسته اول بسته شده بود وقرار بر این بود که امتیاز باشگاه داماش گیلان خریداری شود و ما در لیگ دسته یک بازی کنیم اما این اتفاق رخ نداد.

فیروز کریمی مدیر تیم اکسین البرز اظهار داشت: از زمان ورود بنده به استان فارس و شهر شیراز تصور نمی کردم که در یک شهرستان کوچک مانند شهرستان پاسارگاد این همه امکانات مساعد و مناسب ورزشی وجود داشته باشد و وجود اینچنین امکاناتی میسر نمی شود جز با مدیریت خوب اداره ورزش و جوانان شهرستان پاسارگاد، اقای حاجی پور.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم امکانات ورزرشگاه شهید حاجی پور شهرستان پاسارگاد در حد مسابقات لیگ برتر است و امیدوارم مسولان ورزشی نگاه ویژه ای به این شهرستان فوتبال خیز داشته باشند.

کریمی اضافه کرد: البته ایرادات جزئی در ورزشگاه برای مسابقات لیگ برتر وجود دارد که امیدوارم مسولان حمایت کنند تا این جزئیات نیز برطرف شود.


سالاد

نظرات بینندگان