کد خبر: ۸۰۶۳۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

تذکر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی به 6 وزیر/ طرح پزشک خانواده در فارس باید حذف شود

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن انتقاد از طرح پزشک خانواده گفت: اجرای این برنامه تنها در دو استان فارس و مازندران صحیح نبوده و باید حذف شود یا در کل کشور اجرایی شود.
به گزارش شیرازه به نقل از خانه ملت، جعفر قادری در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 17 آذرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک روز دانشجو در تذکر شفاهی گفت:‌ تذکر نخست من به وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل صندوق بیمه خسارت های کشاورزی برای پرداخت خسارت های کشاورزان در شهرستان های اطراف شهر شیراز می باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر دوم بنده به وزیر نیرو و وزیر کشور در جهت توزیع عادلانه اعتبارات مواد 10 و 12 تنظیم با توجه به خشکسالی های سال گذشته استان فارس باید منابع مالی مناسب برای طرح های آبرسانی اختصاص پیدا کند. متأسفانه اعتبارات به شکل عادلانه ای تا کنون توزیع نشده است.

وی گفت: تذکر سوم من به وزیر راه و شهرسازی می باشد؛ تسریع در تکمیل کمربندی شیراز و تکمیل راه‌های روستایی استان فارس باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

قادری گفت: وزیر بهداشت و درمان لازم است طرح پزشک خانواده را در استان فارس از دستور کار خارج کند اینکه تنها استان فارس و استان مازندران تحت پوشش پزشک خانواده باشند صحیح نیست. طرح پزشک خانواده در این دو استان یا باید حذف شود یا باید در کل کشور اجرایی شود و این وضعیت قابل قبول نیست.

نماینده مردم شیراز گفت: از وزرای ذیربط درخواست دارم به حل مشکل سرمایه گذاران شرکت پدیده شاندیز را جدی تر از گذشته دنبال کنند. سهامدارانی در استان های مختلف با مراجعه به نمایندگان خواهان حل مشکلات خود با شرکت پدیده شاندیز شدند.

وی گفت: از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست می کنم تکمیل تالار شهر شیراز،‌ اعتبار لازم را هر چه سریعتر اختصاص دهد تا شهر شیراز نسبت به شهرهایی که همزمان پروژه های آنها آغاز شده است عقب نیافتد.

قادری گفت: به وزیر راه و شهرسازی متذکر می شوم اجرایی شدن فاینانس خط آهن شیراز –عسلویه –بوشهر باید دنبال شود. به وزیر نیرو متذکر می شوم تکمیل خط دوم آبرسانی به شهر شیراز و مناطق روستایی باید اجرایی شود.

عضو کمیسیون برنامه بودجه همچنین گفت: حل مشکلات واحدهای صنعتی مسئله دار باید توسط دولت دنبال شود.

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
به عنوان یک بیمار دیابتی از این طرح ناراحتم برای هر بار مراجعه به متخصص باید به پزشک خانواده مراجعه کنیم آن هم چه مراجعه ای معمولا مهر دست منشی است واو مارا راه می اندازد برای دارو هم باید نسخه متخصص را پیش دکتر خانواده ببریم تا آن را بازنویسی کند تا شامل تخفیف شویم
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید
حمی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
اقا این طرح فقط بیماران راسرگردان کرده و در امدی برای پزشکان موافق این طرح ایجاد نمده ولاغیر
وحيد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
كاش اين طرح هر چه زودتر لغو شه براي نوبت گرفتن هر بار بايدكلي منتظر ماند تازه روز پنجشنبه و جمعه هم خدماتي نميدن
كورش
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
هر بار مراجعه به پزشك متخصص بايستي بري 3 تومن بدي به پزشك خانواده تا نامه ارجاع بده...
زرین دشت
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
بنام خدا
با سلام به عرض می رسانم که این طرح به هیچ وجه قابل توجیه نیست و مطمئن باشید اگر به صرفه بود مثل خیلی از چیزهای دیگر ما اخر بودیم خواهشا این طرح را حذف کنید .
علی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴
0
این طرح به جز دردسر برای بیماران و معطلی چیز دیگه ای نداره باید‌زودتر حدف بشه