کد خبر: ۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

وضعیت هوای استان فارس در یک هفته آینده چگونه است؟

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود یک سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه خبر داد.
به گزارش شیرازه، احد وظیفه مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر روز یکشنبه نیز سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود که پیامد آن ابرناکی، بارش باران و برف و گاهی وزش باد در برخی مناطق غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور است. دربرخی مناطق جنوب غرب نیز وقوع پدیده رعدوبرق نیز دور از انتظار نیست. روز دوشنبه گستره بارش این سامانه، تمام نیمه غربی کشور را فرا می‌گیرد.

وظیفه همچنین برای استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، چهارمحال وبختیاری، ایلام ،شمال خوزستان، کردستان و با تاخیر در کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس بیش‌ترین میزان بارش را از بامداد دوشنبه تا ظهر سه شنبه پیش بینی کرد.
همچنین طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی استان فارس از روز دوشنبه بارش باران سراسر فارس را فرا می گیرد که جدول آن را در ذیل مشاهده می کنید:

روز تاریخ پیش بینی
پنج شنبه1394/9/19آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه وزش باد
جمعه1394/9/20آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه وزش باد
شنبه1394/9/21آسمان صاف تا کمی ابری گاهی همراه وزش باد
یکشنبه1394/9/22آسمان صاف تا قسمتی ابری و افزایش ابر گاهی همراه وزش باد
دوشنبه1394/9/23آسمان قسمتی ابری و افزایش ابر همراه با بارش باران و برف از سمت غرب و شمال غرب استان و بتدریج اکثر نقاط استان، وزش باد متوسط تا نسبتا شدید
سه شنبه1394/9/24آسمان نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد متوسط تا نسبتا شدید و بارش پراکنده و بتدریج کاهش ابر و کاهش نسبی دما و مه صبحگاهی
چهارشنبه1394/9/25آسمان قسمتی ابری همراه با وزش باد متوسط و مه صبحگاهی


سالاد

نظرات بینندگان