کد خبر: ۸۰۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۴

خشم مقدس مردم ممسنی در مراسم وداع با شهید مدافع حرم/ پدر شهید محمودی: آماده ام 4 فرزند دیگرم را تقدیم دفاع از حرم اهل بیت کنم

مراسم وداع با دومین شهید مدافع حرم شهرستان های ممسنی و رستم در مسجد جامع شهر نورآباد برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین مردم ممسنی با تجمع در مسجد جامع شهر نورآباد با پیکر مطهر شهید مدافع حرم ستار محمودی وداع کردند در این مراسم مردم با سر دادن شعار یاحسین (ع) و یازینب (س) و خشم و کینه ی خود را از دشمنان دین اسلام اعلام کردند.

علی محمودی پدر شهید ستار محمودی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: به امید خدا، از 6 پسر خود 2 فرزندم را تقدیم انقلاب کرده ام و آماده ام مابقی را نیز فدای رهبر و جمهوری اسلامی کنم. به این ملت نیز اعلام می کنیم با امید به خداوند هیچ کسی نمی تواند به این نظام ضربه بزند و دست دشمنان کوتاه است.

خیلی ها می خواهند اهل بیت (ع) و حرمین شریف را نابود  کنند اما بدانند که روز به روز ارزش های اسلامی و اعتقادات سبز تر می شود و مردم امیدوارتر می شوند مردم نیز همیشه پای زیارت اهل بیت (ع) هستند.

وی خطاب به مردم ممسنی گفت : ممسنی ها همیشه شیر مرد بوده اند و انتظار داریم که همچنان شیر مرد باشند و بر شیر مردیشان بمانند و تعصبات خود را حفظ کنند تعصب آنها باید اسلام باشد غیر از این راهی نداریم و باید پشت این اسلام بمانیم و فرزندانمان را نیز راهنمایی کنیم.

محمد محمودی نورآبادی نویسنده معروف شهرستان ممسنی و برادر این شهید بزرگوار بیان داشت: پهلوان زاگراس را دست نشانده های آمریکایی تکه تکه کردند.  من 3 ماه بود برادرم را ندیده بودم  و دست نشانده های آمریکایی برادر عزیزم را از من گرفتند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم وداع با شهید محمودی خطاب به مردم گفت: مردم این خشم مقدس و کینه بزرگ را از دشمنان دینمان فراموش نکنند. ما نیز با تبعیت از بزرگان عرصه مقاومت و ایثار همچون حاج قاسم سلیمانی اعلام می کنیم اینجا شیشه ی ما را شکستند اما شیشه را بشکنند تیزتر خواهد شد. این خشم مقدس و این بغض مقدس و این درد شیرین نشان می دهد که ما در راه ولایت و در راه اهل بیت (ع) ثابت قدم خواهیم ماند.

مطمئن باشید وقتی برادرم  عبدالرسول در دوران دفاع مقدس شهید شد شاه بیت غزلی در خانواده ی ما سرود که ستار محمودی بود و یقین داشته باشید که ستار نیز شاه بیت هایی را در ممسنی و رستم خواهد سرود و این راز ماندگاری ما و دفاع از انقلاب خواهد بود.

این برادر شهید افزود: ما ناراحت نیستیم و این هدیه به آقا امام زمان (عج) ومقام معظم رهبری است  امامان حضرت حسین بن علی علیه اسلام را در کربلا تکه تکه کردند و برادر ما را نیز در سوریه تکه تکه کردند این که چیزی نیست ما خاک پای امام حسین هم نمی شویم.

وی در پایان گفت: از مردم انتظار دارم این باب و این خشم مقدس و این کینه از دشمنان را در دل نگه دارند و برای همیشه از شیطان بزرگ( آمریکا) کینه به دل داشته و در راه مبارزه با این شیطان باشند.

وادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنیوادع با شهید مدافع حرم ستار محمودی - ممسنی

پایان گزارش /


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جمعه ۲۰ آذر ۱۳۹۴
0
خدارحمتش کنه واقعا وقتی شنیدیم دل هممون سوخت