کد خبر: ۸۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، در یادواره شهدای آباده:

عمل به وصیتنامه شهدا سندی محکم برای رسیدن به تعالی است

یادواره سرداران و 408 شهید سرافراز شهرستان آباده با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسئولین و خانواده های شهدا در سالن ورزشی هلال احمر آباده برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از آباده نما، یادواره سرداران و 408 شهید سرافراز شهرستان آباده با حضور گسترده مردم شهید پرور و مسئولین و خانواده های شهدا در سالن ورزشی هلال احمر آباده برگزار شد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، میهمان ویژه این مراسم طی سخنانی شهدا را مظهر عزت و سرافرازی ملت ایران دانست و گفت: شهدا با خون پاک خودشان امنیت و آرامش را برای ملت ما به ارمغان آوردند و ما همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم.

سردار محمدعلی آسودی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یک امر مهم و ضروری عنوان کرد و با بیان اینکه باید این فرهنگ به دیگر نسل ها منتقل شود، تصریح کرد: شهدا عناصر قدرت نرم در جامعه اسلامی هستند و مهم ترین پیام شهدا،حفظ و ارتقا معنویت در خود و جامعه است.

وی با بیان اینکه شهدا پیام اسلام را بخوبی درک کردند، اظهار داشت: عمل به وصیتنامه این عزیزان، سندی محکم و استوار برای رسیدن به تعالی و فتح قله های موفقیت و پیروزی است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: امروز حقیقت راه شهدا و امام حسین(ع) را می توان در فلسطین،لبنان،سوریه و دیگر نقاط دنیا بخوبی مشاهده کرد و همین آثار به برکت خون شهیدان ، نشان از حقانیت و روشنی این راه دارد.

یزدانبخش، دبیر ستاد یادواره شهدای شهرستان آباده نیز طی سخنانی بر دائمی شدن دبیرخانه یادواره شهدا تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همت همه مسئولین و همشهریان عزیز شاهد برگزاری منظم این یادواره در سال های آتی باشیم.

گفتنی است ،اجرای سرود،تشییع نمادین پیکر شهدا، مداحی و توزیع بیش از 1000 جلد کتاب خاطرات سرداران شهید از دیگر برنامه های این یادواره بود.

یادواره سرداران و 408 شهید سرافراز شهرستان آباده پس از یکسال وقفه صبح امروز 18 آذر در این شهرستان برگزار شد.

حضور تعدادی از کاندیدای احتمالی انتخابات در بین حضار جلسه از نکات قابل توجه این مراسم بود.


یادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آبادهیادواره سرداران و 408 شهید شهرستان آباده


انتهای پیام/



انتهای پیام/

نظرات بینندگان