کد خبر: ۸۰۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴

محمد محمودی نورآبادی: ستار ما را آمریکایی ها شهید کردند

دشمن ما داعش نیست داعش عددی نیست اینها ارازل و اوباشی بیش نیستند بلکه دشمن واقعی همان کسانی هستند که به این ارازل امکانات و تجهیزات می دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از نورآنلاین، محمد محمودی نورآبادی برادر شهید و نویسنده حوزه دفاع مقدس در مراسم تشییع شهید مدافع حرم ستار محمودی گفت: وقتی برادر بزرگ خود عبدالرسول در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید و فهمیدم خانواده ی ما قامت راست کرده و مسیر را پیدا کرده ایم و ستار ستاره ای بود که این مسیر را به خوبی فهمید و ماه مجلس شد.
وی افزود: ستار یک نظافمی صرف نبود بلکه دانش آموخته ی دانشگاه شیراز و کارشناس ارشد مدیریت دانشگاه بندرعباس بود ستار یک مدرس و استاد بود و در حوزه ورزش  در رشته های مختلف یک قهرمان بود. دشمنان ایران این استاد ارزشمند را در روز دانشجو شهید کردند و این همان کسانی هستند که دانشگاه تهران را به خاک و خون کشیدند و بسیاری از جوانان را به خاطر آزادی خواهی و عزت خواهی و استقلال به شهادت رساندند و امروز همانها و دست نشانده های آنها در سوریه فرزند دیگری از این سرزمین را به شهادت رساندند. این افراد همان آمریکایی ها هستند این دست نشانده های آمریکایی با ابزار اماکانات آمرایکایی به عنوان تکفیری و داعش به جان منطقه خاورمیانه افتاده اند.
از مردم می خواهیم این بغض مقدس را در سینه نگه دارند و بدانند که دشمن ما داعش نیست داعش عددی نیست  اینها ارازل و اوباشی بیش نیستند بلکه دشمن واقعی همان کسانی هستند که به این ارازل امکانات و تجهیزات می دهند و انگلستان، آمریکا و فرانسه مزدور دشمنان اصلی ما هستند ما بر این اعتقادیم داعش نوچه اسرائیل و آمریکاست و اگر می گویند ائتلاف ضد داعش باور کنید که دروغ می گویند ما الان هم فکر می کنیم و اعتقاد داریم ستار ما را آمریکایی ها شهید کردند.


سالاد

نظرات بینندگان