کد خبر: ۸۰۸۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴
با همکاری نیروهای مردمی و بسیج:

عروسک بمب گذاری شده داعش در شهر اسیر خنثی شد + تصاویر

عروسک بمب‌ گذاری‌ شده که توسط زائرین اربعین از عراق خریداری و به شهر اسیر از توابع شهرستان مُهر منتقل‌شده بود به همت نیروهای چک و خنثی سپاه شهرستان خنثی گردید.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  عصر مُهر، عروسک بمب‌ گذاری‌ شده که توسط زائرین اربعین حسینی از عراق خریداری و به شهر اسیر از توابع شهرستان مهر منتقل‌شده بود با همکاری نیروهای چک و خنثی سپاه شهرستان مهر خنثی گردید.

روز گذشته تعدادی عروسک مشکوک به جاسازی بمب توسط مردم بخش اسیر به سپاه تحویل شد که با بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط تیم چک و خنثی سپاه شهرستان مهر یک عدد از این عروسک‌ ها حاوی چاشنی الکتریکی و مواد منفجره بود که بعد از شناسایی نحوه جاسازی مواد از داخل اسباب‌ بازی بیرون آورده و سپس خنثی شد.

سه روز پیش فرماندار شهرستان کاشمر از خنثی‌ سازی چهار عروسک بمب‌ گذاری شده در این شهرستان خبر داد.

برای اولین بار در روز بازگشت زائران اربعین بود که مسوولان پلیس و وزارت کشور به توزیع عروسک های بمبی میان زائران ایرانی خبر دادند. با فراخوان مسوولان امنیتی ده ها زائر ایرانی عروسک های مشکوک را تحویل ماموران دادند.

از عموم مردم دعوت می‌شود کسانی که با خود اسباب‌بازی یا وسایل برقی مشکوک از عراق آورده‌اند قبل از استفاده و حتی بعد از استفاده به نیروهای نظامی و انتظامی تحویل دهند تا مورد بررسی دقیق قرار گیرد.

 تلفن ۱۱۴ اطلاعات بسیج  و ۱۱۰ نیروی انتظامی آماده پاسخ گوئی به مردم است.











سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
0
خدا لعنت کنه داعش را . کار داعشیهای کثافته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
0
تو اين مملكت عروسك پيدا نميشد كه حتما بايد از عراق بخريد؟