کد خبر: ۸۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۴
بخشدار اشکنان:

شوراها برای برگزاری انتخابات همکاری کنند/ افتخار ما نوکری برای این مردم است

بخشدار اشکنان گفت: همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر و وجود نیروهای نخبه و کارآمد در این بخش میتواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد و افتخار ما نوکری برای این مردم است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از لامرود، صفدر منشی بخشدار اشکنان در دیدار با شوراهای اسلامی شهر و روستا در اشکنان گفت: دولت همه همت خود را برای خدمت بی منت به مردم به کار گرفته است و در راه آبادانی اقصی نقاط میهن اسلامی همه ظرفیتهای خود را به کار خواهد گرفت.

منشی با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیتهای فراوان بخش اشکنان گفت: همدلی و همراهی مسئولان با یکدیگر و وجود نیروهای نخبه و کارآمد در این بخش میتواند زمینه ساز کارهای بزرگ باشد که خادم شما در این مسیر کوتاهی نخواهد کرد و افتخار ما نوکری برای این مردم است.

بخشدار اشکنان با اشاره به موفقیت های دولت در ابعاد مختلف گفت: موفقیت های دولت تدبیر و امید در بخش درمان و به سرانجام رساندن مسایل هسته ای باعث امیدواری جامعه شده است و بسترسازی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله برنامه های دراز مدت دولت است.

منشی بخشدار اشکنان در بخش دیگری از سخنان خود گریزی به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری زد و گفت: در ماههای آینده دو انتخابات سرنوشت ساز و تاثیر گذار را پیش رو داریم که امیدورایم شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان معتمدین مردم با بخشداری اشکنان و دستگاههای اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه این جلسه غلامحسین محمدپور رییس شورای اسلامی بخش اشکنان که چندی پیش با اعتماد شوراهای استان به عنوان نیاب رییس شورای اسلامی استان فارس انتخاب شده بود با اشاره به توان و ظرفیت فراوان بخش اشکنان گفت: وجود کارخانه بزرگ سیمان و گچ در اشکنان و معدن عظیم دولومیت در لاورخشت بخش اشکنان از جمله مولفه های پیشرفت و صنعتی شدن منطقه است که امیدواریم با پیگیری مسئولان در راه اندازی شهرک صنعتی اشکنان شاهد گسترش این فعالیتها باشیم.

محمدپور با اشارهد به وجود تئامل شوراهای اسلامی شهر و روستا با دستگاههای اجرایی گفت: با تئامل وپیگیری مستمر اعضای شورای های اسلامی به عنوان نمایندگان مردمشاهد پیشرفت خوبی درمنطقه بودیم که امیواریم این پیشرفتها تداوم داشته باشد.

غلامحسین محمدپور با اشاره به وجود معدن عظیم سنگهای قیمتی در اشکنان خواستار ورود سرمایه گذاران محلی وبومی در این صنعت شد.

در ادامه این جلسه خلیل شریفی رییس شورای اسلامی شهر اشکنان با اشاره به توجه به خواسته های مردم گفت: مردم ما صادقانه پای همه چیز نظام اسلامی ایستاده اند و ما به عنوان برگزیدگان آنها می بایست تمامی تلاش خود را برای تامین رضایت شهروندان به کار ببریم.

شریفی با اشاره به وجود امنیت در کشور گفت: زمینه رشد وشکوفایی هر منطقه به وجود امنیت وآرامش است وبا توجه به گستردگی بخش اشکنان وجود یک کلانتری در این بخش ضروری است که البتهخ مکاتبات آن در سالهای گذشته برای استقرار کلانتری در مرکز دهستان کال انجام شده که امیدواریم با پیگیریهای لازم به نتیجه برسد.

خلیل شریفی با اشاره به نیاز بخش اشکنان به استقرار برخی از ادارات ونهادها خواستار تداوم پیگیری ها برای استقرار اداره امور مالیاتی، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی، دادگستری و آموزشگاه راهنمایی و رانندگی در این بخش شد.

در این جلسه همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اهل نیز با اشاره به وجود وحدت و انسجام میان مردم در اشکنان و اهل و تمامی روستاهای تابعه تاکید کردند و گفتند:ساخت بولوار مسیر اهل به سمت روستای پاقلات و و اتمام آسفالت بین شهر اشکنان و اهل با مشارکت دو شهرداری و انجام فعالیتهای مشترک عمرانی در جای جای بخش اشکنان نشانگر وجود انسجام و اتحاد در میان نمایندگان مردم است که امیدواریم با پیگیری دیگر مطالبات مردم شاهد رونق بیش از پیش منطقه باشیم.

مهدی راهپیما عضو شورای اسلامی روستای پاقلات نیز گفت: نگاه مسئولان در شهرستان و استان برای توزیع امکانات و اعتبارات می بایست نگاهی عدالت محور باشد و عدم توجه به برخی از نیازمندیهای مردم اشکنان قابل قبول نیست.

راهپیما همچنین با اشاره به گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان و وقول مساعد مدیرکل گاز استان برا یگازرسشانی به همه روستاهای استان فارس گفت: علی رغم اینکه بسیاری از روستاهای ما فاصله چندانی با خط لوله اصلی گاز هم ندارند متاسفانه ازگاز خانگی محروم هستند که امیدورایم با نگاه عدالت محورانه شاهد گاز رسانی به روستاهای بخش اشکنان هم باشیبم.

در این دیدار همچنین احمد سهیلی رییس شورای اسلامی روستای لاورخشت با تشکر از پیگیری های مستمر بخشداران گذشته در آبادانی منطقه از تلاشهای امیری و علی کردی تقدیر کرد و گفت:لاورخشت قطب اول کشاورزی شهرستان و بخش اشکنان است که لازم است جاده مواصلاتی به این روستا که جزو جاده ورودی به استان فارس است مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه گچویی دهیار روستای کشکو نیز با اشاره به وجود پتانسل و ظرفیت ارزشمند کارخانه بزرگ سیمان در بخش اشکنان گفت: ایجادبیش از ۴۰۰ شغل مستقیم و یک هزار شغل غیر مستقیم توسط این بنگاه اقتصادی الگوی مناسبی برای دیگر سرمایه گذاران برای ورود به بخش اقتصادی در بخش اشکنان است.

دراین جلسه همچنین دهیاران وشوراهای اسلامی روستاهای کدیون،پسبند وزین الدین،بریو وکال هر کدام به معرفی روستای خود پرداختند.

گفتنی است تقدیر از زحمات یکساله علی کردی سرپرست بخشداری اشکنان ،تبریک به غلامحسین محمدپور به عنوان نایب رییس شورای اسلامی استان فارس و معرفی شاخصه های روستاها از جمله موارد مشترک همه سخنرانان بود.


نظرات بینندگان