کد خبر: ۸۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴

سفر مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنی/ وضعیت اعتبارات آموزش و پرورش مناسب نیست

با این اعتبارات کم نمی توان به خوبی کار کرد اما اگر مدیران ما خلاقیت و نوآوری و علاقه داشته باشند می توانند با همین اعتبارات کم نیز کارهای بزرگی انجام دهند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نورآنلاین، حمیدرضا آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس در سفر به شهرستان ممسنی پس از غباروربی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا از مهمترین پروژه های عمرانی و آموزشی این شهرستان بازدید کرد.

آذری در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت:  امیدواریم تا دهه فجر شاهد افتتاح بسیاری از پروژه های عمرانی نیمه تمام نوراباد ممسنی باشیم در بازدید از پروژه های باشگاه فرهنگیان، هنرستان حضرت مریم و خانه مهر بازنشستگان شاهد پیشرفت و سرعت مناسب عملیات اجرایی آنها بودیم.

وی با اشاره به وجود برخی معارض نسبت به هنرستان کشاورزی منطقه اسکان عشایر نیز گفت: در هفته آینده یک تیم کارشناسی و حقوقی از این مجموعه آموزشی بازدید خواهند کرد و تمام مطالبات آموزش پرورش از طریق مجاری قانونی پیگیری می شود. انتظار می رود مدیران این مجموعه آموزشی در تقویت و جذب دانش آموز تلاش ویژه ای کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس از تنها مدرسه استثنایی ممسنی نیز بازدید کرد این آموزشگاه در زمین 6 هزار متر مربعی و با زیربنای 1800 متر مربع به عنوان مدرسه ای برای دانش آموزان کم توان جسمی و حرکتی و ذهنی احداث شده است که هم اکنون 70 دانش آموز دارد.

آذری کار دبیران در اینگونه مدارس را سخت تر عنوان کرد و گفت: کار این معلمان اجر و ثواب بیشتری دارد. خدمت کردن به این قشر از دانش آموزان نیازمند مهربانی و عطوفت است.

بازنشستگان و فرهنگیان نیز در این سفر از مدیر کل فارس خواستار پرداخت مطالب موقعه خود بودند که وی در این خصوص گفت: این مساله یکی از دغدغه های اصلی خود ماست و بارها به مسئولین کشوری تذکر داده ایم. با توجه به روند حرکت دولت امیدواریم این مساله تا اوخر سال جاری حل شود و مطالبات بازنشستگان پرداخت گردد همچنین دولت به دنبال افزایش حقوق بازنشستگان در سال آینده است.

آذری دیداری چند ساعته با مدیران مدارس ممسنی داشت که در این نشست اظهار داشت: وضعیت اعتبارات آموزش و پرورش مناسب نیست و با این اعتبارات کم نمی توان به خوبی کار کرد اما اگر مدیران ما خلاقیت و نوآوری و علاقه داشته باشند می توانند با همین اعتبارات کم  نیز کارهای بزرگی انجام دهند.

وی افزود:  امکان ندارد مدیری شایسته و خلاق در مدرسه‌ای نباشد و مدرسه موفق باشد و ما هیچ راهی در آموزش و پرورش ایران نداریم جز اینکه مدیران خلاق و شایسته را انتخاب کنیم. مدیری که خلاقیت نداشته باشد، نمی‌تواند موفق باشد.

سفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنیسفر آذری مدیر کل آموزش و پرورش فارس به ممسنی



نویسنده :
مهدی پور
نظرات بینندگان