کد خبر: ۸۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴
در قالب طرح امت واحده؛

دانشجویان کازرونی سوره محمد (ص) را برای شهدای پاراچنار و نیجریه قرائت کردند

در پی حوادث دلخراش پاراچنار و نیجیریه که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از شیعیان شد، دانشجویان کازرونی ضمن اعتراض به این جنایات در قالب طرح امت واحده برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار کردند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، در پی حوادث دلخراش پاراچنار و نیجیریه که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از شیعیان شد، دانشجویان کازرونی ضمن اعتراض به این جنایات در قالب طرح امت واحده برای شهدای آنها مراسم قرائت سوره محمد برگزار کردند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با اعلام این خبر گفت: امروزه بوی عطر امام (ره) و انقلاب در جای جای جهان اسلام به مشام می رسد و همین موضوع بزرگ ترین خطر برای موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی و تفکر تکفیری آل سعود است، از همین رو تمام تلاش خود را برای از بین بردن این تفکر، مصروف می دارند.

محسن رحمانی با محکوم کردن کشتار بی رحمانه شیعیان بی گناه پاراچنار و نیجیریه، گفت: مدعیان به اصطلاح حقوق بشر باز هم با سکوت معنادار خود، لگد بر آبروی نداشته خود زدند؛ گویی برای آنان فقط حقوق انسان های سفیدپوست غربی لیبرال قابل دفاع است.

وی در ادامه به انفعال دستگاه دیپلماسی کشور در قبال این جنایت انتقاد نمود و بر لزوم موضع گیری صریح مسئولان کشور در این خصوص تأکید کرد و بیان داشت: در حالی که دولت در کم تر از دو ساعت حادثه تروریستی فرانسه را محکوم کرد در قبال این حادثه ناکگوار، عملکردی منفعلانه داشت.


سالاد

نظرات بینندگان