کد خبر: ۸۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴
فرماندار خرامه خبر داد:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان خرامه انتخاب شدند

در حال حاضر 50 صندوق رای برای شهرستان خرامه پیش بینی شده که 34 صندوق در خرامه و بخش مرکزی و 16 صندوق در بخش کربال قرار خواهد گرفت، بیش از 700 نفر نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و ... در انتخابات پیش رو ما را یاری خواهند کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، نوراله اسپرجانی فرماندار خرامه اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا یک انتخابات شفاف، قانونمند و سالم برگزار شود چرا که اگر مردم یقین پیدا کنند که رای شان در سرنوشت آنها تاثیر دارد قطعا با شور و اشتیاق بیشتری پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/2e9da999_26%20azar%20%D9%81%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D8%AE%D8%B1%D8%A7%D9%85%D9%87.jpg

وی افزود: اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان خرامه باید به این نکته توجه داشته باشند که به عنوان امانت داران رای مردم هستند و حفظ و صیانت از آراء وظیفه آنهاست، پس تمام تلاش خود را برای برگزاری یک انتخابات قانونمند به کار گیرند و در طول مدت انتخابات بی طرف باشند.

اسپرجانی ادامه داد: از آنجا که وزارت کشور وظیفه برگزاری انتخابات را در کشور دارد 30 نفر از بین اقشار مختلف مردم را پیشنهاد و هیئت نظارت شورای نگهبان 8 نفر از بین آنان انتخاب نموده تا اجرای انتخابات توسط مردم صورت پذیرد.

فرماندار خرامه گفت: در حال حاضر 50 صندوق رای برای شهرستان خرامه پیش بینی شده که 34 صندوق در خرامه و بخش مرکزی و 16 صندوق در بخش کربال قرار خواهد گرفت، بیش از 700 نفر نیروی اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و ... در انتخابات پیش رو ما را یاری خواهند کرد.

وی در پایان بیان داشت: آقایان سید نورالدین ایزدی، عبداله زارع درنیانی، جانویس محمدخانی، هاشم خسروی، حیدر شیبانی، خداداد احمدی، اسداله مظفری و حسین کاظمی به ریاست فرماندار خرامه به عنوان هیئت اجرایی خرامه و آقایان نوراله زارع دهقانانی، نیکنام حیدری، ابوذر زارع، محمدقاسم زارع، عبدالحسین نجفی، عبدالحسین دهقان و شاپور نیک فطرت به ریاست بخشدار کربال به عنوان هیئت اجرایی بخش کربال انتخاب شده اند.

 

سالاد

نظرات بینندگان