کد خبر: ۸۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۸ - ۲۷ آذر ۱۳۹۴

توصیه رئیس اداره گاز سپیدان به مردم و مراکز درمانی/ ذخیره سوخت دوم را در برنامه خود قرار دهید

در صورت قطع گاز احتمالی؛ ادارات ومدارس ودانشگاه ها،بیمارستانها وصاحبان صنایع می بایست به فکر ذخیره کردن سوخت دوم در مواقع قطع یا افت فشارگاز باشند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، غلامرضا سجادیان رئیس اداره گاز سپیدان در گفتگو با خبرنگار مارگون اظهار داشت: با توجه به آغاز سرمای زودهنگام و بارش برف و باران و یخبندان در شهرستان سپیدان احتمال قطع شدن گاز در شهرستان وجود دارد که نیاز است صرفه‌جویی در مصرف گاز جدی گرفته شود.

به گزارش  مارگون ، سجادیان ادامه داد: برخی اخبار رسانه‌های مختلف حاکی از زمستان بسیار سرد امسال است که البته با نزدیک‌شدن به فصل زمستان شاهد سردی بیش ازحد هوا هستیم. این امر موجب نگرانی مردم و صاحبان صنایع شهرستان سپیدان شده است.

وی اظهار داشت : صنایع شهرستان برای تداوم فعالیت خود نیاز به‌ حمایت مسئولان و در اختیار قراردادن نعمت‌های مشترکی همچون گاز هستند و با آغاز فصل سرما ضرورت دارد که قطع شدن گاز صنایع در اولویت قرار نگیرد و همه مردم نیز صرفه‌جویی در مصرف گاز را جدی بگیرند.

سجادیان تاکید کرد:در این برهه زمانی ضرورت دارد که مشترکان گاز به خصوص منازل در مصرف گاز خود صرفه‌جویی کنند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به اعلام گزارش‌ها از سوی کارشناسان در خصوص افزایش بارش‌ها در زمستان امسال در شهرستان سپیدان افزود: به اعتقاد برخی از افراد میانگین بارش های امسال در فصل زمستان بیش از بارشهای مشابه سال گذشته پیش‌بینی شده است و براساس اعلام کارشناسان میزان سردی آب و هوا در فصل زمستان را سردتر ازسنوات گذشته اعلام کرده اند.

سجادیان افزود: در صورت تداوم سرما و عدم صرفه‌جويي در مصرف گاز طي روزهاي آينده بخش‌هايي از شهرستان باكمبود گاز مواجه خواهند شد.

وی در تشريح آخرين وضعيت گازرساني به نقاط مختلف شهرستان سپیدان اظهار داشت: در حال حاضر هيچ يك از نقاط شهرستان با قطعي يا افت فشار گاز مواجه نيست، اما با توجه به افزايش سرما، بارش برف و عدم مصرف بهينه ممكن است مناطقي از شهرستان با كمبود گاز مواجه شود.

غلامرضا سجادیان افزود: در صورت قطع گاز احتمالی؛ ادارات ومدارس ودانشگاه ها،بیمارستانها وصاحبان صنایع می بایست به فکر ذخیره کردن سوخت دوم در مواقع قطع یا افت فشارگاز باشند .

رئیس اداره گاز سپیدان در ادامه تصريح كرد: شواهد نشان مي‌دهد برودت هوا در روزهاي آينده ادامه داشته و بيشتر شود به همين دليل از همه مردم مي‌خواهيم همانند گذشته همت كرده در مصرف گاز صرفه‌جويي نمايند تا كليه نقاط شهرستان از نعمت گاز برخوردار باشند.

سالاد

نظرات بینندگان