کد خبر: ۸۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

امام جمعه بوانات: هوشیاری مردم راه مقابله با نقشه های شوم دشمنان است

امام جمعه بوانات گفت: در انتخابمان آنقدر بصيرت به خرج دهيم که نمايندگاني براي اين دو مجلس انتخاب کنيم که چشم طمع دشمنان انقلاب را کور کنيم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع مام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های نماز ضمن تشکر از حضور مردم در پیاده روی روز شهادت امام رضا(ع)، از همکاری مسئولین و خصوصا نیروی انتظامی نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: شرکت در راهپيمائي بزرگ ميثاق با ولايت، نشان از ارادت و عشق به اهلبيت است که جا دارد از همه مردم که با اين حضور نشان دادند روز به روز محبتشان به اهلبيت بيشتر مي شود تشکر کنم که قطعا این حضور به اتحاد مردم نیز خواهد رسید.

امام جمعه بوانات به 27 آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: قطعا منظور از وحدت اين دو مرکز علمي اين نسيت که علوم يکي از دو مرکز پذيرفته شود و علوم ديگر کنار گذاشته شود بلکه منظور از وحدت اين است كه اهداف مشخصي، حوزه و دانشگاه را به نقطه‏ هاي‏ مشترك سوق دهد و در سايه آن وحدت آرماني، به همكاري و هماهنگي برسند.

خطیب جمعه بوانات در جای دیگری از سخنان خود به انتخابات مهم اسفندماه کشور اشاره کرد و اذعان داشت: دو انتخابات بسيار مهم و اساسي و سرنوشت ساز را در پيش رو داريم، انتخابات مجلس خبرگان رهبري، که اين مجلس ضامن اقتدار نظام اسلامي در کشور است و ديگري مجلس شوراي اسلامي که آن هم مجلسي است که به فرموده حضرت امام در رأس همه امور است.

زارع در ادامه افزود: بايد در انتخابمان آنقدر بصيرت به خرج دهيم که نمايندگاني براي اين دو مجلس انتخاب کنيم که چشم طمع دشمنان انقلاب را کور کنيم. در اين زمينه توجه به قرآن مي تواند راهگشاي خوبي براي ما باشد، در قرآن دو اصل سياسي داريم که راه را براي ما کاملا نشان مي دهد1. وحدت و عدم تنازع و بگو مگو.2. نرفتن زير سلطه كفار.

امام جمعه بوانات تجربه مجالس گذشته را سبب هوشیاری و بصیرت مردم عنوان کرد و گفت: کساني که تحت عنوان نماينده مردم به مجلس رفتند و با اقدامات احمقانه اي زمينه تجري دشمن بر انقلاب را فراهم کردند. امروز دشمن در صدد انتقام گرفتن از فرزندان انقلاب است، امروز وقتي دشمن مي بيند نامه اي مقام معظم رهبري به جوانان آمريکا و اروپا مي فرستند و بيشترين مراجعه در فضاي مجازي را اين نامه به خود اختصاص مي دهد قطعا نگران مي شود و دنبال راه هاي نفوذ مي گردد تا به بدنه نظام ضربه بزند.

وی همچنین به سالروز  فتنه 88 و حماسه بي نظير 9 دي اشاره کرد و اظهار داشت:  امروز سران فتنه و اجانب آن و ساکتين آنروز در صدد تدارک نقشه هاي شوم خود هستند و تنها راه مقابله با آنان هشياري مردم و بصيرت جامعه است. همچنين ضمن در نظر گرفتن اين مطالب بايد دقت کنيم نماينده اي انتخاب کنيم که مصالح نظام و انقلاب و عموم مردم را در نظر بگيرد نه قشري نگر باشد و فقط جلو پاي خود و اطرافيانش را ببيند، با مردم و موکلين خود صادق باشد و عدالت در رأس عمل او باشد.

خطیب جمعه بوانات همچنین به جنایات ارتش نیجریه در کشتار مسلمانان اشاره کرد و افزود: متاسفانه دولت نيجريه هنوز در مقابل اين جنايت ارتش آن کشور اظهار نظر معقولي انجام نداده، اين جنايت که شواهد و قرائن نشان مي دهد در انتقام از ناتواني مقابله با سيل عزاداران اربعين حسيني است نه فقط در نيجريه که نمونه آن در نارداران آذربايجان و در چاراچنار پاکستان نيز اتفاق افتاد که همه دال بر مقابله با اسلام و ايجاد جو شيعه هراسي در جهان مي باشد.

امام جمعه بوانات در ادامه سخنان خود ضمن تبریک هفته راهداری ، از وزرات راه و شهرسازی خواست تا خواسته به حق مردم بوانات که همان جاده بوانات - صفاشهر می باشد را محقق کنند.وی گفت: با توجه به نزديک شدن فصل زمستان و بارش رحمت الهي گاهي مشکلاتي در جاده ها ايجاد مي شود و حضور اين نگهبانان سلامت مسافرين يک امر ضروريست، ما ضمن تشکر از راهداران عزيز که بلافاصله با بارش برف و زمينه راهبندان حضور پيدا مي کنند و موانع را رفع مي کنند، از وزارت راه خواستار تحقق خواسته هاي به حق مردم در امر توسعه راه هاي شهرستان هستيم.


سالاد

نویسنده :
عاشوریان
نظرات بینندگان