کد خبر: ۸۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۴

مسئول آموزش و پرورش اقليد: قرآن و ولایت مداری سرلوحه کار شهدا بود

مجيد مسعودي مدیر آموزش‌ و پرورش اقلید گفت:شهدا قرآن را سرلوحه قرار دادن، اطاعت از رهبری و ولایت‌مداری، اقامه نماز، کسب علم و ایمان و... از مهم‌ترین ارزش‌هایی هستند که شهدا در راستای احقاق آن به شهادت رسیدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کلیدفارس؛ يادواره شهيد حاج عليرضا صفري و آيين تجليل از خانواده معظم شهيد والامقام همراه با محفل انس با قرآن كريم با حضور مسئولين توسط دبيرستان شاهد شهيد صفري برگزار شد. 


سيد رضا موسوي معاونت پرورشي و تربيت بدني مديريت آموزش و پرورش اقليد در اين يادواره بيان داشت: شهدا بزرگترین سرمایه ما هستند و هرچه داریم ازخون بابرکت شهداست. وصیت شهدای عزیز پاسداری از انقلاب و آرمان هاي بزرگ آن هست ، حفظ حجاب و عفت و پاکدامنی و حمایت از ولی فقیه از خواسته های  آنهاست، که دانش آموزان بايد در این جهت حرکت کنند و این مراسم مورد لطف وعنایت شهدای عزیز قرارگیرد.


وی انتقال فرهنگ شهید و شهادت، ایثار و ایثارگری و تقویت روحیه شهادت طلبی در بین نسل سوم و چهارم انقلاب را یکی از مهمترین وظایف آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: هدف آموزش و پرورش از برگزاری یادواره شهدا ، تنها تکریم نیست بلکه قصد دارد الگوهای واقعی ایثار و مردانگی را به قشر جوان و دانش آموز معرفی نماید.


در حاشیه این یادواره مجيد مسعودي مدیر آموزش‌و پرورش اقلید در گفت وگو با کلید فارس اظهار کرد: عزت و امنیت کنونی ایران مدیون خون شهدایی است که با رشادت و ایمان راسخ از خانواده، جان، مال و فرزندان خود گذشتند تا آسایش و امنیت را به ما هدیه کنند.


وي با تأکید بر لزوم تلاش دانش‌آموزان در راستای کسب علم تصریح کرد: علم و دانش باید همراه با تهذیب نفس باشد.


مسعودی هدف از برگزاری یادواره شهدا را انتقال پیام شهیدان در راستای تبیین و ترویج و عمل به آن عنوان کرد و افزود: شهدا قرآن را سرلوحه قرار دادن، اطاعت از رهبری و ولایت‌مداری، اقامه نماز، کسب علم و ایمان و... از مهم‌ترین ارزش‌هایی هستند که شهدا در راستای احقاق آن به شهادت رسیدند.


سالاد

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان