کد خبر: ۸۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

نام نویسی 5 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت

در اولین روز ثبت نام از داوطلبان، 5نفر با حضور در فرمانداری شهرستان داراب به عنوان مرکز حوزه انتخابیه؛ برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که سهم داراب 4 نفر و یک نفر نیز از زرین دشت بود.
به گزارش  سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از زرنوشت،  70 روز مانده به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری این مجلس از ساعت 8 صبح  شنبه 28 آذر همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌های حوزه های اصلی سراسر کشور آغاز شد و تا جمعه 4دی ماه ادامه دارد.

 در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت در اولین روز ثبت نام از داوطلبان، 5 نفر با حضور در فرمانداری شهرستان داراب  به عنوان مرکز حوزه انتخابیه؛ برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که سهم داراب  4 نفر و یک نفر نیز از زرین دشت بود.

 براساس اخبار دریافتی؛محمد جواد زنگنه،عباس خالقداری،محمدرضا کلامی،عبدالمحمدرستاد و رضا انصاری ، افرادی بودند که در روز اول، ثبت نام خود را انجام دادند.

 شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت، در فرمانداری شهرستان داراب انجام می پذیرد.

 انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان روز هفتم اسفند امسال برگزار می شود

 
نظرات بینندگان