کد خبر: ۸۱۲۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۲ - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

هادی غفاری همه ادعاهایش درباره انتخابات 88 را پس گرفت!

هادی غفاری گفت: معتقد به تقلب در انتخابات ۸۸ نبوده و نیستم و تنها به کارهای احمدی‌نژاد ایراد داشتم.
به گزارش شیرازه، هادی غفاری فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌ و گو با تسنیم، در پاسخ به این سؤال "فتنه به عنوان خط قرمز عنوان شده و با توجه به مواضعی که حضرتعالی در انتخابات داشته‌اید، احتمال می‌دهید که صلاحیت شما تایید شود؟"، اظهار داشت: یقیناً شورای نگهبان با کسی دعوای شخصی ندارد.

وی افزود: شورای نگهبان هر کسی را که رد صلاحیت می‌کند دلیل و ادله خود را دارد و قطعاً آن طرف یا نتوانسته از خود دفاع کند یا اینکه مواضع او با نظام زاویه داشته است.

غفاری با بیان «بنده در ایام انتخابات ۸۸ و پس از ایراد بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه همیشه از مواضع ایشان طرفداری کرده‌ام»، گفت: من هیچ‌گاه نگفتم که در انتخابات ۸۸ تقلب شد. به تقلب در انتخابات معتقد نبوده و نیستم و فقط به کارهای احمدی‌نژاد ایراد داشتم.

این اظهارات عادی غفاری در حالی است که او 17 آذر سال گذشته در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهارت سخیفی داشت. غفاری در اظهاراتی سخیف نظام جمهوری اسلامی را نظامی ارباب رعیتی عنوان کرد و افزود: اصلاح طلبی مردم را نیازمند به قیم نمی داند. مردم در نگاه اصلاح طلبان موجوداتی عاقل هستند و می توانند تصمیم بگیرند؛ نیازی به «فرمودند» ندارند؛ «فرمودند» در کَتِ ما نمی رود! و بازور هم نمی رود. می توان از من انسانی ساخت که کور شوم، می توان زبانم را برید که لال شوم میتوان کاری کرد که کر شوم اما محال است که خر شوم!

غفاری همچنین در جملاتی موهن نقش رهبری را به چماق و آقابالاسر توصیف کرد و گفت: اصلاح طلب می خواهد خودش کسی باشد و آقا بالاسر نمی خواهد و جرم ما این است که ما با آقا بالاسر داشتن مخالفیم. اصلاحات میخواهد میخواهد به مردم بیاموزد آزادی را پاس بدارند و نظام ارباب رعیتی دیگر بار زنده نشود. اصلاحات می خواهد بر سر مردم چماغ نباشد. مرگ بر من؛ اما من نمی خواهم برده باشم؛ در یک کلمه با صراحت می گویم «مرگ بر بردگی». به کسانی که شعار دین می دهند اما دین مرتجعانه ای که برای مردم حقوق قائل نبودند می گویند مارقین؛ این ادم های متدین بدفهم بودند که علی را متهم کردند.


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴
0
این حرفایی که تو دانشگاه زده که هیچ کدومش راجع به انتخابات نیست که میگین پس گرفته