کد خبر: ۸۱۲۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

یادواره 175 شهید غواص با میزبانی دانشجویان خرامه برگزار شد

یادواره 175 شهید غواص و شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور فارس با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور دانشجویان در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از صدای خرامه، یادواره 175 شهید غواص و شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور فارس با حضور رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور، رییس دانشگاه پیام نور استان فارس، نماینده مردم خرامه سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور پرشور دانشجویان در سالن حافظ دانشگاه پیام نور خرامه برگزار شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/29%20yadvare/28%20azar%20yadvare%20997.jpg

حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه اظهار داشت: مزد عزاداری های محرم و صفر این چنین شد که این همایش روزی ما باشد و متبرک شویم، یادواره شهدای غواص و دانشجویان شهید دانشگاه پیام نور برکت است و ما از ابتدا تا انتهای این همایش مهمان شهدا هستیم.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/29%20yadvare/28%20azar%20yadvare%2096.jpg

وی با اشاره به تاکید قرآن که به شهید مرده نگویید ادامه داد: آنچه که زنده است منشا اثر هم است، عنایت شهید به آن جایگاهی است که خداوند متعال به او داده است، دشمن به هر چیزی دل خوش کرده است تنها جایگاهی که نتوانسته به آن حمله کند جایگاه رفیع شهید است، دشمن همه ارکان انقلاب اسلامی را مورد تهدید و شبهه افکنی قرار داد غیر از مقام شهید که ملکوتی است.

عبدالرسول قرائتی رئیس دانشگاه پیام نور فارس گفت: برگزاری این برنامه تصمیمی از سوی معاونت فرهنگی پیام نور کشور بود تا در استان هایی که اعلام آمادگی کنند برگزار شود، استان فارس نیز این آمادگی را اعلام نموده و نهایتا شهرستان خرامه میزبان شهدا شد.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/29%20yadvare/28%20azar%20yadvare%2097.jpg

وی افزود: دانشگاه پیام نور در سال 68 متولد شده و از شهدای جنگ تحمیلی سهمی ندارد اما شهدای مدافع حرم از شهرستان های خنج و جهرم و شهید کانون رهپویان وصال برگ زرینی برای این دانشگاه هستند، وظیفه ما و دانشجویان هم اینست که یاد آنها را زنده نگه داریم چرا که این امنیت و آسایش مرهون وجود با برکت آنهاست.

عیسی زارع درنیانی رییس دانشگاه پیام نور خرامه گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت آن در جامعه به ویژه در جامعه و علمی و دانشگاهی است.

http://sedaykherameh.ir/files/images/94-Azar/29%20yadvare/28%20azar%20yadvare%20994.jpg

وی افزود: همانگونه که شهدا جان خود را نثار کردند تا زمینه رشد و تعالی کشور فراهم شود ما دانشجویان و اساتید هم با تاسی از آنها باید ادامه دهنده راهشان باشیم.

در این مراسم برنامه های مختلفی همچون اجرای سنج و دمام هیئت چهارده معصوم (ع)، گروه سرود مدرسه فاطمه الزهرا (س)، خاطره گویی حاج علی آرام از عملیات کربلای چهار، دکلمه خوانی دختر شهید ذبیح اله زارع، شعرخوانی مینا جراحی از دانشجویان دانشگاه پیام نور، اهدای جوایز به خانواده های شهدا و گلباران قبور شهدای خرامه برگزار شد.


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴
0
نقاشی های رووی دیوار رو من کشیدما دست همه دانشجوهای بسیجی حوزه بقیه الله درد نکنه