کد خبر: ۸۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

اعتراف سارقان مسلح پاسارگاد به سرقت یک طلا فروشی در سعادت شهر

یک روز پس از دستگیری و در دومین مرحله ازبازجویی خودکه در دادگستری شهرستان پاسارگاد صورت گرفت به سرقت طلا فروشی جوکار در بلوار امام خمینی سعادت شهر که در دوماه پیش رخ داد نیز اعتراف کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد، سارقین دستگیر شده که روز چهارشنبه گذشته اقدام به سرقت مسلحانه از طلا فروشی نوری در بلوار امام خمینی سعادت شهر را کرده بودند یک روز پس از دستگیری و در دومین مرحله ازبازجویی خودکه در دادگستری شهرستان پاسارگاد صورت گرفت  به سرقت طلا فروشی جوکار در بلوار امام خمینی سعادت شهر که در دوماه پیش رخ داد نیز اعتراف کردندو اعلام کردند که سرقت از این طلا فروشی نیز کارآنها بوده است.

دوماه پیش به هنگامی که مغازه طلا فروشی (معروف به طلا فروشی جوکار) تعطیل بود به هنگام شب سارقین با مراجعه به باغ آقای جوکار صاحب مغازه طلا فروشی وی را به زور اسلحه از داخل باغ  ربوده و در محلی نگهداری و با گرفتن کلید مغازه و رمز گاو صندوق شبانه به مغازه طلا فروشی مراجعه و بیش از دو کیلو طلا و تعدادی ساعت مچی سرقت می کنند سارقین پس از سرقت وی را آزاد می کنند. سارقان طلاها را به قیمت 100 میلیون تومان و ساعتها را نیز در حدود 400 هزار تومان در بازار به فروش می رسانند.

قابل ذکر است که دستبرد به طلا فروشی جوکار شبانه وهمراه با آدم ربایی صورت گرفته است اما در سرقت طلا فروشی نوری سرقت همراه با محاربه بوده است.


سالاد

نظرات بینندگان