کد خبر: ۸۱۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

کوار نائب قهرمان والیبال نوجوانان استان شد

تیم والیبال نوجوانان کوار مقام دوم مسابقات والیبال استان را کسب کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از بهارکوار، مسابقات والیبال نوجوانان استان فارس با شرکت تیم هایی از شیراز، کوار، مرودشت، داراب، فسا، زرین دشت، جهرم و فیروزآباد، در شهر داراب برگزار شد و در پایان تیم والیبال نوجوانان کوار توانست با مربیگری حسین علی اسفندیاری عنوان نائب قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

 

تیم والیبال نوجوانان کوار

 

اسامی والیبالیست های نوجوان کوار، سامان رجبی، سهیل رزمجو، اجرایی، مهدی مکاری، مهدی سیاسی، حسین ناصری، قنبری، سید علی موسوی، عباس حدادیان، علی ایزدی، آرش ساسان نژاد، جواد اکبری، احسان اسفندیاری و محمدرضا اکبرآبادی.


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسيني
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴
0
دروغه

به گزارش زرنوشت روز گذشته شهرستان زرین دشت میزبان مسابقات مینی والیبال نونهالان و نوجوانان در سالن شماره یک اداره تربیت بدنی بود.

در این مسابقات 6 شهرستان حضور داشتند که 2 تیم از کوار ، 1 تیم از داراب ، 3 تیم از جهرم ، 4 تیم از زرین دشت ، 2 تیم از فسا و 1 تیم از پاسارگاد بود .

این مسابقات بصورت فشرده و یک روز طول انجامید و در پایان والیبالیست ها با پشت سر گذاشتن این روز سخت در رده نونهالان فسا قهرمان و تیم کوار نایب قهرمان شدند در رده نوجوانان نیز تیم زرین دشت قهرمان و فسا نایب قهرمان شدند