کد خبر: ۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
به‌ مناسبت «روز کازرون»؛

یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون با سخنرانی سردار علی‌فضلی برگزار می‌شود

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه کازرون اظهارداشت: این یادواره هرساله با فرارسیدن «روز کازرون» در 4 دی ماه برگزار می شود و امسال یادوراه 1100 شهید شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطر 183 شهید کازرونی گردان فجر لشکر 33 المهدی برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  "کازرون خبر"، مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون در «روز کازرون» خبرداد و اظهارداشت: این یادواره روز پنج شنبه 3 دی ماه در مصلی نماز جمعه کازرون برگزار می شود و سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در این یادواره سخنرانی خواهند کرد.
سروان پاسدار هادی عارف در ادامه افزود: این یادواره هرساله با فرارسیدن «روز کازرون» در 4 دی ماه برگزار می شود و امسال یادوراه 1100 شهید شهرستان با گرامی داشت یاد و خاطر 183 شهید کازرونی گردان فجر لشکر 33 المهدی برگزار خواهد شد.

وی با دعوت از خانواده های شهدا و مردم شهید پرور کازرون برای شرکت در این یادواره بیان داشت: شهدا از همه چیزشان گذشتند تا آرمان هایشان قربانی نشود و دینی که بر گردن ما است حفظ دست آوردهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که با پایبندی به ارزش ها و پیروی از ولایت مطلقه فقیه ممکن خواهد بود.

این یادواره که توسط ناحیه مقاومت بسیج و هیئت رزمندگان اسلام کازرون برگزار می شود از راس ساعت 8:30 صبح پنج شنبه آغاز و تا قبل از نماز ظهر ادامه می یابد.
گفتنی است در عملیات کربلای 4 بود که شهر کازرون، 78 شهید گلگون کفن را تقدیم اسلام کرد و ورق درخشان دیگری در تاریخ پر افتخار این شهر انقلابی به ثبت رسید و به همین مناسبت 4 دی ماه روز کازرون نام گرفته است.


سالاد

نظرات بینندگان