کد خبر: ۸۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 30 آذر94

خرج 280 میلیاردی شهرداری برای توپخانه شیراز/ تغییر و تحولات مدیریتی در سپاه فجر

حضور چهره ها در دومین روز از ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی و فرار رسیدن بلندترین شب سال محور مشترک روزنامه های امروز فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد«تدابیر امنیتی انتخابات پیش رو منظم تر از گذشته خواهد بود»، رئیس کل دادگستری استان فارس اعلام کرد: با برنامه ریزی های ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی، پیش بینی و تدابیر امنیتی در انتخابات پیش رو سنجیده تر و منظم تر از گذشته خواهد بود. شرایط انتخابات نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود و به همین میزان نظارت و آمادگی ستادهای پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی باعث ایجاد فضای سالم و امن و قانونمند خواهد شد و با رصد و پایش مستمر فعالیت های انتخاباتی تلاش خواهیم کرد از وقوع جرائم و تخلفات پیشگیری شود.

سالاد تیتر یک خود را به اخبار دومین روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس اختصاص داده است. «دور خیز چهره ها برای 48 ساعت پایانی»، در پایان روز دوم در استان فارس 109 نفر برای ثبت نام در مجلس شورای اسلامی و دو نفر برای مجلس خبرگان نام نویسی کرده اند. همچنین روز گذشته 16 نفر در شیراز برای انتخابات مجلس نام نویسی کرده اند که این تعداد در مجموع ثبت نام کنندگان در دو روز گذشته به 33 نفر رسید. از حاشیه های ثبت نام روز گذشته در حوزه انتخابیه شیراز نام نویسی اولین زن برای نامزدی انتخابات مجلس بود.

افسانه با تیتر« یلدا شب خاطره ها از راه رسید» به استقبال یلدا رفته است.«مدیران میزان جذب اعتبارات را گزارش دهند» آنطور که افسانه نوشته استاندار فارس در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان بارها به اقدامات مدیران کل دستگاهای اجرایی و سایر دست اندار کاران اداره استان اعتراض کرده است. بیشترین نارضایتی افشانی در این جلسات در خصوص جذب اعتبارات تخصیص یافته استانی بوده است.

سالاد«یلدایتان پر نور»، تیتر انتخابی عصر مردم به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال است. این روزنامه محلی در تیتر دیگر خود به نامه وزیر امور خارجه آمریکا به همتای ایرانی خود اشاره کرده و تیتر زده:« جابری انصاری خبر داد: کری درباره قانون جدید کنگره به ظریف نامه نوشت»

«280 میلیارد خرج توپخانه شیراز»، معاون اداری و مالی شهرداری شیراز گفته:«امسال  فروش 280 میلیارد تومان اوراق مشارکت از سوی شهرداری شیراز در نظر گرفته شده که در حال پیگیری است. فروش این اوراق، تنها برای اجرای پروژه بزرگ زندیه(توپخانه سابق) هزینه خواهد شد» 

سالادتیتر یک خود را به سخنان، خانی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز اختصاص داده است.«یک استراتژی نانوشته، شیراز را به انزوا کشانده است»، خانی با اشاره به اینکه مخالفت ها و موافقت های بسیاری از افراد صاحب کرسی های مدیریتی در شیراز در راستای توسعه شهر، پایگاه قدرتمند و تحلیل ندارد گفته:« متاسفانه بسیاری از افراد با اعمال سلیقه های مدیریتی به جای توجه به منافع شهر، به هر صورت ممکن چوب لای چرخ یکدیگر می گذارند. تا موضوعات فرعی به عنوان اصل و موضوع توسعه شهر جزو فرعیات محسوب شود شهر رشدی نخواهد کرد» مدیر عامل شرکت عمران صدار با اشاره به توسعه ی یک سویه شهر شیراز به سمت شمال غرب بیان داشته:«منافع اشخاص حقیقی و حقوقی در برهه هایی از زمان، باعث توسعه این شهر به یک سمت شده است»

«هنوز به یک اجماع و برنامه منسجم در زمینه پزشک خانواده نرسیده ایم»، لنکرانی رئیس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه به منظور ارتقای سطح سلامت و بهداشت عمومی جامعه سمینار بین المللی پزشک خانواده از ششم تا هفتم دی ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود گفته:«پزشک خانواده از سال 75 و در یک پروسه 20 ساله در روستاهای کشور به اجرا درآمده است، ولی با این وجود هنوز به یک اجماع و برنامه منسجم در زمینه پزشک خانواده نرسیده ایم» 

سالادسرهنگ دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز شد. مراسم معارفه دوستدار که پیش از این فرمانده بسیج دانش آموزی استان فارس بود، صبح امروز برگزار شد. گفتنی است قناعتی فرمانده سابق سپاه بقیه الله(عج) به سمت رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس منصوب شد.

«شبح ورشکستگی روی سر مرغداری های فارس»، جمعی از اعضای اتحادیه شرکت های تعاونی مرغداران فارس، صبح دیروز در اعتراض به قیمت نا مناسب خرید مرغ از مرغداران در مقابل سازمان جهاد کشاورزی این استان تجمع کردند.


سالاد

نظرات بینندگان