کد خبر: ۸۱۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۷ - ۰۲ دی ۱۳۹۴

تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در شبکه های اجتماعی

بیش از دوماه تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما برخی از کاندیداهای احتمالی تلاش می کنند تا از هر کانالی خود را به مردم معرفی کنند و در واقع تبلیغات زودهنگام اما در سکوت را انجام دهند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، بیش از دوماه و اندی تا برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است اما برخی از کاندیداهای احتمالی تلاش می کنند تا از هر کانالی خود را به مردم معرفی کنند و در واقع تبلیغات زودهنگام اما در سکوت را انجام دهند. تاکنون بسیاری از کاندیداها برای تبلیغات زود هنگام با مردم همراه می شدند و در مراسم های مختلفی مانند غم و شادی با مردم همگام می شدند و سعی داشتند تا خود را معرفی کنند .

اما با گسترش شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن آنها، حالا بسیاری از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی با حضور در شبکه های اجتماعی و کاملا بی سر و صدا  و به صورت خلاصه خود را به مردم شهر و منطقه معرفی می کنند.

این کاندیداها به نظر می رسد که دائما مناسبت های تقویم را چک می کنند و به هر مناسبتی مانند مراسم شهادت ، ولادت ، مناسبت های تاریخی دائما برای شهروندان پیامک تبریک و تسلیت ارسال می کنند.

جالب است که این افراد قرار است با انتخاب مردم و رای دادن در روز انتخابات، به عنوان نماینده مردم در مجلس در تصویب قانون های کشور نقش ایفا نمایند اما خودشان این روزها قانون را رعایت نمی کنند.

انجام تبلیغات زودهنگام و متنوع برخی از کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی سبب می شود تا مردم خود شاهد باشند که این فرد خود به قانون احترام نمی گذارد حالا چگونه می تواند به عنوان نماینده مردم در مجلس برای تصویب قوانین موثر باشد.

می توان گفت شبکه های اجتماعی ابزاری شده برای تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیداهایی که می کوشند آرای مردم را به هر نحوی جمع کنند و در واقع جذب بیشتری داشته باشند.

همه این موارد در حالی انجام می شود که بارها و بارها تاکید شده تبلیغات زودهنگام کاندیداهای احتمالی غیر قانونی است اما همین کاندیداهای احتمالی از هیچ تلاشی برای معرفی خود به مردم دریغ نمی کنند.

البته ابتکار و سلیقه برخی از کاندیداها هم در این شبکه ها دیده می شود چرا که برخی مناسبتها را با یک بیت شعر آغاز می کنند، برخی پیام تبریک یا تسلیت را به همراه اسم و سمت و مدرک خود معرفی می کنند و برخی هم یک بیوگرافی کوتاهی از خود بر روی این شبکه ها قرار می دهند.

به نظر می رسد این افراد سعی دارند تا در فرصت باقی مانده خود را زودتر معرفی کنند تا در هنگام برگزاری انتخابات بتوانند رای بیشتری را جمع آوری نمایند.

داغ شدن بازار تبلیغات انتخابات انگار رونق خاصی گرفته و برخی کاندیداها سعی دارند از هر فرصتی برای معرفی خود استفاده کنند.
 در پایان این سئوال مطرح می شود کسانی که میخواهند فردا مجریان قانون باشند چرا خود خلاف قانون رفتار می کنند؟


سالاد

نظرات بینندگان