کد خبر: ۸۱۳۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

ائمه جمعه فارس از آیت الله ایمانی برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان دعوت کردند

جمعی از ائمه جمعه فارس با صدور نامه ای از آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، جمعی از ائمه جمعه فارس در نامه ای از آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کردند.

متن دعوت نامه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
تعیین خبرگان و فقیه شناسان از تکالیف بزرگ الهی است و هیچ کس را عذری در مقابل اسلام و پیشگاه خداوند قهّار نخواهد بود. حضرت امام خمینی (ره)

محضر مبارک حضرت آیت الله ایمانی نمانیده محترم ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه معزّز شیراز

سلام علیکم

انقلاب اسلامی ایران مردمی ترین حکومتی است که با دو شاخصه مهم اسلامیت و جمهوریت شکل گرفت و با درایت امام راحل و علمای بزرگی که در تدوین قانونی اساسی بسیار دقیق و مدبرانه عمل نمودند، استمرار یافت. پس از امام راحل با تصمیم هوشمندانه مجلس خبرگان رهبری، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ایدام ظله العالی هدایت کشتی انقلاب اسلامی را بعهده گرفته و آن را مدبّرانه و حکیمانه هدایت نمودند.

دشمنان انقلاب اسلامی ایران همیشه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ توطئه ای کوتاهی و مضایقه نکرده اند. آنان در صدد نفوذ بوده و قطعا مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین ارکانی است که دشمن قصد نفوذ به آن را دارد.

حضرتعالی که مورد اعتماد مقام معظّم رهبری بوده و بر همین اساس از طرف ایشان به عنوان نماینده معظّم له در این استان منصوب گردیده اید و در چهار دوره گذشته مردم فهیم استان فارس به حضرتعالی اعتماد نموده و شما را به عنوان یکی از نمایندگان خود در مجلس خبرگان انتخاب نموده اند، بهترین دلیل بر شایستگی جنابعالی برای قبول مسئولیّت های مهم و خطیر می باشد. لذا ما ائمه جمعه استان از حضرتعالی دعوت می نمائیم در این برهه ی حسّاس و سرنوشت ساز جهت کاندیداتوری مجلس خبرگان رهبری ثبت نام نموده و آمادگی خود را جهت پذیرفتن این مسئولیت خطیر اعلام فرمائید، انشاء الله ما ائمه جمعه و مردم فهیم و قدر شناس استان فارس نیز با شناختی که از سوابق درخشان و دلسوزی ها و فعّالیت های حضرتعالی در عرصه های مختلف داریم از این موضوع استقبال می نمائیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

جمعی از ائمه جمعه استان فارس

سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴
0
این بیانیه توسط حجت الاسلام ملک مکان تنظیم و منتشر گردیده است .