کد خبر: ۸۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۴

فرماندار اسبق شیراز: جریان‌ هایی که دل در گرو ارزش‌ های انقلاب ندارند چوبی هستند لای چرخ حرکت نظام

رئیس سابق بسیج سازندگی گفت: مردم با بصیرت مانعِ هر نوع نفوذ در ارکان نظام اسلامی به‌ویژه در حوزه قانون‌گذاری می‌شوند.

به گزارش شیرازه، ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که از روز 28 آذرماه آغاز شده تا روز 4 دی ماه ادامه دارد. تاکنون بیش از 100 از حوزه انتخابیه شیراز نام نویسی کردند. یکی از چهره هایی که در آخرین لحظات روز گذشته موفق به نام نویسی شد، ابراهیم عزیزی رئیس سابق بسیج سازندگی کشور و فرماندار اسبق شیراز بود.

وی در حاشیه ثبت نام در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره نفوذ دشمن و اهدافی که در این راستا دنبال می‌کند گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند امروز یکی از تلاش‌های دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی پروژه نفوذ است و باید این هدف دشمن، مورد توجه قرار گیرد، به ویژه نفوذ جریانی.

فرماندار اسبق شیراز تاکدی کرد: جریان‌هایی که دل در گرو ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی و ملت رشید ایران ندارند، نمی‌توانند برای این ملت اثرگذار باشند و نمی‌توانند منشأ خدمت و پیشرفت باشند بلکه شاید چوبی باشند در چرخ حرکت و تلاش قدرتمندی که سال‌هاست نظام مقدس اسلامی ایران آغاز کرده است.

عزیزی تصریح کرد: باید با بصیرتی که مردم خوب ما از خودشان بروز می‌دهند مانع هر نوع نفوذی در ارکان نظام اسلامی به ویژه در حوزه قانون‌گذاری شوند.

نظرات بینندگان