کد خبر: ۸۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

روز شلوغ نامنویسی از داوطلبان مجلس در کازرون

پنجمین روز از ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در حوزه نامنویسی از داوطلبین انتخابات در فرمانداری کازرون صورت گرفت که شاهد حضور افراد شناخته شده تری نسبت به روزهای قبل بودیم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، پنجمین  روز از ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی در حوزه نامنویسی از داوطلبین انتخابات در فرمانداری کازرون صورت گرفت که شاهد حضور افراد شناخته شده تری نسبت به روزهای قبل بودیم.

غریب فاضل نیا که در انتخابات دوره هشتم کاندید نمایندگی از حوزه انتخابیه شهرستان کازرون بود و با 9199 رأی بعد از شاهین محمدصادقی و غلامرضا دهقان ناصرآبادی در جایگاه سوم ایستاد و از رفتن به بهارستان جاماند، اولین کسی بود که خود را به فرمانداری کازرون رساند و جهت نامزد شدن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی کرد.

 

غریب فاضل نیا کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

 

فاضل نیا متولد سال 1346 از روستای سیف آباد کازرون و دارای مدرک تحصیلی دکترای جغرافیا و برنامه ریزی روستایی از دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشد مسئولیت هایی از قبیل مشاوره حوزه معاونت تحقیقات وزارت تعاون از سال 81 تا 82، عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه زابل، ریاست دانشکده فنی مهندسی و ادبیات و علوم انسانی دانشگاه زابل را در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد.

 

وی دارای مشی سیاسی اطلاح طلبی است هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز  می باشد و در همین شهر سکونت دارد.

 

شکرالله رضائیان پور دومین فردی بود که جهت نامنویسی نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس به فرمانداری کازرون آمد و کار نامنویسی خود را به پایان برد.

 

شکرالله رضائیان کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

 

رضائیان پور متولد سال 1361 و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی از دانشگاه شهید بهشتی تهران در سال 93 می باشد و  به عنوان کارشناس شرکت برق منطقه فارس مشغول بوده است.

 

سومین فردی که در پنجمین روز نامنویسی جهت نامنویسی خود را به فرمانداری کازرون رساند کسی نبود جز سیدعلی طبیب لقمانی که پدر، همسر و برخی از دوستانش، او را همراهی می کردند.

 

سید علی طبیب لقمانی کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

 

لقمانی متولد سال 1351 از کازرون و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی از واحد مرکز آموزش های بین الملل قشم در سال 1393 می باشد.

 

وی که هم اکنون ساکن شیراز می باشد در کارنامه کاری و مدیریتی خود، ریاست شورای شهر کازرون در دوره اول، ریاست بنیاد مسکن کازرون از سال 77 تا 82، مدیر کل بنیاد مسکن استان هرمزگان از سال 82 تا 91 و مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس از سال 91 تا 94 را داراست.

 

ماهان منصوری، فرد بعدی بود که کار نامنویسی خود را برای کاندیدا شدن در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون به پایان داد.

 

ماهان منصوری کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

 

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حسابداری از دانشگاه شیراز واحد بین الملل در سال 92 می باشد و در شرکت نفت به عنوان کارمند مشغول به کار است. همچنین کارشناس ارشد بررسی های فنی و اقتصادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی عسلویه از سوابق کاری منصوری محسوب می شود.

 

محمدعلی شفیعی یکی دیگر از افرادی بود که در پنجمین روز نامنویسی از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به فرمانداری کازرون آمد. تیم رسانه ای شامل فیلم بردار و عکاسان که شفیعی را در فرمانداری همراهی می کردند بیانگر سازمان دهی و تشکیلات قوی وی در این دوره از انتخابات است.

 

محمدعلی شفیعی سیف آبادی کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس در کازرون

 

وی در سال50 در روستای سیف آباد کازرون به دنیا آمد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه علوم و فنون دانشگاه بابل در سال 1380 می باشد.

 

در کارنامه مدیریتی و اجرایی شفیعی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، عضویت در هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی، مشاور مدیر عامل و مدیر توسعه فازهای 20 و 21 عسلویه و عضویت در هیئت مدیره شرکت زیست و فناوری نفت پاک دیده می شود.

 

از جمله سواق فرهنگی وی می توان به عضویت در انجمن اسلامی دانش آموزان کازرون، عضویت در انجمن اسلامی دانشجویان، دبیر انجمن صنفی دانشکده مهندسی شیمی بابل و عضویت در پایگاه بسیج از سال 66 تا 94 اشاره کرد.

 

مجید پورمحمدی، فرد بعدی بود که جهت نامنویسی خود را به فرمانداری کازرون رساند و کار ثبت نام خود را انجام داد.

 

مجید پورمحمدی کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

 

وی متولد سال 52 در شهر قائمیه و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی  از دانشگاه آزاد واحد مرودشت می باشد و هم اکنون در مقطع دکترای این رشته در همین دانشگاه به تحصیل مشغول است.

 

پورمحمدی در آموزش و پرورش قائمیه به عنوان کارمند مشغول بوده است و معاونت پرورشی و فرهنگی مدارس این شهر را در کارنامه خود دارد.

 

امان الله دهقان فرد آخرین فردی بود که از حوزه نامنویسی تهران جهت کاندیدا شدن دهمین دوره مجلس شورای کازرون داوطلب شد.

 

وی متولد سال 1344 از بخش مرکزی کازرون است و دارای مدرک تحصیلی سطح 2 حوزه علمیه در رشته فقه و اصول می باشد.

 

این رزمنده و جانباز 30 درصد دوران دفاع مقدس بازنشته دولت می باشد و هم اکنون ساکن تهران است.

 

یعقوب شفیعی کاندید دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کازرون

بر اساس این گزارش کار ثبت نام یعقوب شفیعی به دلیل نقص در مدارکش نیمه کاره باقی ماند.

 

حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون/ عکس

حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون در حاشیه محل نامنویسی از داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امیدواریم که افرادی که می‌خواهد کاندیداتوری خود را اعلام کنند هر چه سریع‌تر به این حوزه ثبت نام مراجعه کنند تا مراحل ثبت نام آنها به سرعت انجام شود و این مورد را به روزهای پایانی موکول نکنند چراکه طی روزهای گذشته مواردی داشتیم که به دلیل نقص موارد به روز آینده نام‌نویسی‌شان موکول شده است و در روز پایانی به واقع ترافیک کاری بالا خواهد بود.

 

به گزارش کازرون خبر، با نامنویسی هفت نفر امروز شمار داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کازرون به 18 نفز رسید.

 

پیش از این شهاب آریان، حمیدرضا بادآهنگ، حجت الله دهقانیان فرد؛ سید عبدالرسوال موسوی، رمضان پناهنده، محمود هوشمندی، خسرو مرادی کهواده، غلامرضا دهقان ناصرآبادی، مجید شیخیان، محسن مؤمن زاده و حسین رضازاده جهت کاندیدا شدن در حوزه انتخابیه کازرون، نامنویسی کرده بودند.

 

ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذر آغاز و تا 4 دی ادامه خواهد داشت.

 

فعالیت هیأت‌های اجرایی انتخابات مجلس از 28 آذر آغاز می‌شود، هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا 5 اسفند ادامه خواهد یافت.

تعداد نمایندگان مدنظر این دوره 290 نفر است که در حال حاضر 287 نماینده به دلیل فوت سه تن از نمایندگان در مجلس حضور دارند
نظرات بینندگان