کد خبر: ۸۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

امام جمعه اقلید: حماسه 9 دی تاریخی و با تفکر عاشورایی بود

حجت الاسلام طالبی گفت: مبدا حرکت مردم در حماسه 9 دی از مساجد بود و گفتمان این حماسه تاریخی و ماندگار نیز اسلام خواهی و تفکر عاشورایی بوده است.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حجت الاسلام طالبی امام جمعه شهرستان اقلید در گفت وگو با کلیدفارس با اشاره به حماسه 9 دی مردم  را ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست وافزود: مردم ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پیروزی انقلاب اسلامی، ناکام ماندن دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و موفقیت کشور در مساله انرژی صلح آمیز هسته ای همگی مرهون حضور گسترده مردم در تمام عرصه ها است.

وی بیان کرد: حماسه 9 دی ایام الله است و باید به طرز باشکوهی در نقاط مختلف کشور از جمله شهرستان اقلید برگزار و زنده نگهداشته شود.

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: مساله مهم بصیرت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مردم به طور عملی به آن توجه کنند تا نتیجه بخش باشد.

وی، گفت: با حضور آگاهانه قشرهای مختلف ملت ایران در حماسه 9 دی توطئه های شوم دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب خنثی شد.

حجت الاسلام طالبی افزود: این حضور در دفاع از نظام، انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود و به همین دلیل ارزش و اهمیت چشمگیری دارد.

وی بیان کرد: مبدا حرکت مردم در حماسه 9 دی از مساجد بود و گفتمان این حماسه تاریخی و ماندگار نیز اسلام خواهی و تفکر عاشورایی بوده است.

امام جمعه اقلید اظهار کرد: حماسه 9 دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می دهند.

وی عنوان کرد: نظام و انقلاب به مردم متکی بوده و وفاداری آنان به نظام و ولایت فقیه یک نعمت ارزنده است و یکی از مولفه های قدرت کشور نیز حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف است.


حجت الاسلام طالبی ابراز داشت: هدف اصلی از بزرگداشت مناسبت های مختلف ملی از جمله حماسه 9 دی قدردانی از ولایتمداری ملت ایران و وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان