کد خبر: ۸۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۴

دکتر لنکرانی در دانشگاه شیراز: با توهین به اساتید بسیجی می خواهند ما را عصبانی کنند

وزیراسبق بهداشت و درمان گفت: در فضای فعلی بسیجیان صبور خواهند بود و مظلومانه این زبانه های تنش آفرینی را تحمل خواهند کرد زیرا اصل نظام برایشان مهم است.
به گزارش شیرازه به نقل از خبرگزاری دانشجو، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم در بزرگداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت در دانشگاه شیراز که ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه بزرگداشت این روز صرفا یک کار تشریفاتی نیست بلکه یک نشانه و مسیر به سمت آینده است گفت:اگر این توفیق پیدا شده است که برای ششمین بار بزرگداشت را برگزار می کنیم باید محضر حق تعالی شاکر باشیم.

وی افزود:۹ دی در یک بستر زمانی خاص اتفاق افتاد و همانظور که در بیانات مقام معظم رهبری شنیدید یک نشانه ای از همدلی و خروش ملت ایران در برابر تهدیداتی بود که بنایش از بین بردن نظام مقدسی بود که برخواسته از خون شهیدان و میراث امام بزرگوار(ره) بود.

وزیر اسبق بهداشت و درمان خاطر نشان کرد:امروز هم همان تهدیدها باقی است و ما از ۹ دی باید برای امروز و فردایمان هم درس بگیریم.

باقری لنکرانی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: باید بدانیم دو انتخابات علی رغم اهمیتش آخرین روز دنیا و آخرین روز نظام ما نیست و این هم یک صحنه ای از امتحان های متعددی که در پیش روی این نظام اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: ما امیدواریم به فضل الهی این هم یک صحنه دفاع و حضور حماسی مردم و تجدید میثاق خود با رهبر معظم انقلاب و اهداف انقلاب، پرشور برگزار شود. بنابراین کسی تصور نکند هر برنامه ای پیش آید پایان کار است.

وزیراسبق بهداشت و درمان در ادامه افزود: متاسفانه وقایعی در حال رخ دادن است که نشان می دهد عده ای به دنبال رادیکال کردن و آشوب و تنش فضا هستند از جنس همان اتفاقاتی که نهایتش ۹ دی شد.

باقری لنکرانی با اشاره به وقایع سال ۸۸ خاطرنشان کرد: یک عده از هر روزنه ای برای ایجاد تنش و اختلاف استفاده می کردند و هر جایی که کاری از دستشان بر نمی آمد به بیگانگان اعلام می کردند که ایران را تحریم کنید تا ما بتوانیم کاری انجام دهیم.

وی افزود: با توهین به اساتید و دانشجویان بسیجی فضایی را به وجود می آورند که ما را عصبانی کنند.
وزیراسبق بهداشت و درمان با بیان اینکه باعث افتخار است که در خدمت بسیجیان باشیم، بیان کرد: آن چیزی که از مرام بسیجیان متوجه می شویم امروز دعوایشان را هزاران کیلومتر آن طرف تر در دفاع از حرف اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی انجام خواهند داد.

باقری لنکرانی بیان کرد:در فضای فعلی بسیجیان صبور خواهند بود و مظلومانه این زبانه های تنش آفرینی را تحمل خواهند کرد زیرا اصل نظام برایشان مهم است.
 
وی تصریح کرد:ما باید هوشیارباشیم که در جورچینی که دشمن چیده است تا باعث اختلاف ما شود دامن نزنیم.
وزیراسبق بهداشت و درمان با اشاره به اتفاقات اخیر گفت:برخی تئوری ها و برخی رویکردها جوابگو نیست؛ امروز وضع مناسبی نیست که کشور در وضع بحرانی بیکاری باشد.

باقری لنکرانی اضافه کرد: پیام این اتفاقات تلخ نشان می دهد که رویکردمان مناسب نیست؛ این خیال که می توان با تکیه به کشورهای بیگانه می توان مشکلات داخلی را رفع کنیم صحیح نیست.

وی خاطر نشان کرد:انتخابات مجلس شورای اسلامی فرصتی است که تغییری در این رویکرد ایجاد کرد و به نیروی درون زایی خودمان توجه کنیم؛ اقتصاد مقاومتی حرف بیهوده ای نیست باید به آن عمل کرد.

وزیراسبق بهداشت و درمان در پایان افزود: هیچ افتخاری نیست که در دولت جوان ترین فرد آن در دهه ششم زندگی خودش باشد؛ باید به جوان ترها که بسیار نسل قوی تری هستند میدان داد.
نظرات بینندگان