کد خبر: ۸۱۴۹۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

سردار غیب پرور: فتنه 88 بزرگ ترین جنگ غرب بر علیه یک کشور بود

سردار غیب پرور، نهم دی ماه را روز شکوه، افتخار و بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب خواند و گفت: روز نهم دی ماه تجلی بصیرت ملت است که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسید.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس در آیین بزرگداشت شهدای «شقایق های ایل» که به یاد سردار شهید «علی‌یار هاشمی‌خواه» و «48 شهید طایفه فارسیمدان» در شهر بالاده کازرون برگزار شد با تبریک سالروز ایام فرارسیدن امامت امام زمان (عج) و گرامی داشت هزار و 200 تن از شهدای عشایر استان فارس به ویژه 48 شهید طایفه فارسیمدان، در سخنانی اظهار داشت: شیر پاک مادران و رزق حلال پدران شهدا بود که این جوانان را پروش داد و ما را برای همیشه وامدار شهدا کرد.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون

زمان برگزاری این مراسم نشان دهنده زیرکی برگزارکنندگان آن است

وی که به تازگی با حفظ سمت به عنوان فرمانده قراگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه منصوب شده است در ادامه با تشکر از دست اندرکاران این مراسم گفت: نزدیکی این مراسم با دو عملیات کربلای 4 و حماسه 9 دی نشان دهنده ی زیرکی و وقت شناسی برگزارکنندگان این مراسم است.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با گرامی داشت سالگرد عملیات کربلای 4، بیان داشت: عملیات کربلای 4 یک عملیات بزرگ و غرورآفرینی برای ما بود که به عملیات مقدمه پیروزی در عملیات کربلای 5 شد.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

شلمچه قطعه ای از بهشت و قدمگاه حضرت مهدی (عج) و محل حضور حضرت زهرا (س) است

وی بیان داشت: سرزمین شلمچه که عملیات کربلای 5 در آن سرزمین اجرا شد قطعه ای از بهشت است و قدمگاه حضرت مهدی (عج) و محل حضور حضرت زهرا (س) می باشد چون که بهترین بندگان صالح خدا در این منطقه به شهادت رسیدند و به وصال مبارک خود دست یافتند.

نهم دی ماه روز بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب است

سردار غیب پرور، نهم دی ماه را روز شکوه، افتخار و بیداری ملت ایران و مأیوس شدن دشمنان انقلاب خواند و بیان داشت: روز نهم دی ماه تجلی بصیرت ملت است که در تاریخ انقلاب برای همیشه به ثبت رسید.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه در ادامه به تشریح حوادث سال 88 پرداخت و اظهار داشت: در سال 88 دشمن به نام تقلب در انتخابات ریاست جمهوری، انقلاب را به مسلخ و قربانگاه بردند.

برخی از فتنه گران جزو فریب خوردگان هستند

وی با تأکید بر اینکه برخی از افرادی که در فتنه 88 حضور داشتند جزو فریب خوردگان هستند و ما آن ها را دشمن قلمداد نمی کنیم، خاطرنشان کرد: برخی از افراد در فتنه 88 ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

براساس اسناد موجود فتنه 88 بزرگ ترین جنگ غرب بر علیه یک کشور است

سردار غیب پرور با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 در پی سرنگونی انقلاب بودند، گفت: دنیای استکبار تحمل شنیدن نام خدا، پیغمبر و ائمه و امام را ندارد از این رو بر اساس اسناد و مدارک موجود، استکبار بزرگ ترین جنگ را بر علیه یک کشور رقم زدند.

فتنه 88 جنگ احزاب مدرن بود

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس فتنه 88 را جنگ احزاب مدرن خواند و بیان داشت: در این فتنه همه دشمنان انقلاب از امریکا، اسرائیل، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه تا سلطنت طلب، بهایی، منافقین و مهره های خودفروخته داخلی دست به دست هم گذاشتند و بر علیه النقلاب تاختند تا بساط انقلاب را جمع کنند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

حضرت آقا در خطبه تاریخی خود هم نصیحت کردند هم درخواست

وی با اشاره به خطبه تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در 29 خرداد سال 88، اظهار داشت: ما هیچ گاه این خطبه را که حضرت آقا هم عده ای را نصیحت کردند و هم درخواست داشتند به امام زمان (عج) که همه ما را پای گیرنده های تلویزیونی به گریه واداشت را فراموش نمی کنیم.

سردار غیب پرور اضافه کرد: تفاوت این نصیحت با نصیحت اباعبدالله (ع) در این است که افراد قلیلی به نصیحت امام حسین (ع) لبیک گفتند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه گفت: بعد از این خطبه تاریخی عده ای به دامان انقلاب بازگشتند اما برخی از افراد لجباز تا 8 ماه در شهرهای بزرگ ما، حاشیه و آشوب به پا کردند.

مطرح کنندگان شعار «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» دروغ گو ترین افراد مملکت هستند

وی مطرح کنندگان شعار «نه غزه نه لبنان؛ جانم فدای ایران» را دروغ گو ترین افراد مملت دانست و بیان داشت: این افراد اگر ذره ای به ایران علاقه مند بودند نباید سخنی می گفتند که دشمنان کشور را خوشحال می کرد.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

سردار غیب پرور گفت: در فتنه 88 آنچه دشمنان ما در ذهن پلیدشان وجود داشت رسماً به زبان آورده و می گفتند انقلاب باید دست از راه و آرمان هایش بکشد.

هنوز هم می گویم سران فتنه نجس سیاسی اند و با آب زمزم هم پاک نمی شوند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه دشمن در فتنه سال 88 از افراد مطرح و معروف که ما از آنان به عنوان سران فتنه یاد می کنیم استفاده کرد، یادآور شد: من سال گذشته در یادواره 1100 شهید شهرستان کازرون که به مناسبت 4 دی ماه و روز کازرون در این شهر برگزار شد از سران فتنه به عنوان «نجسان سیاسی» یاد کرده بودم که در رسانه های بیگانه انعکاس وسیعی داشت و انتقاداتی را به این تعبیر روا داشته بودند.

وی اضافه کرد: من امروز هم از سخنم کوتاه نمی آیم و معتقدم سران فتنه نجس سیاسی اند و با آب زمزم هم پاک نمی شوند مگر اینکه بیایند و در ساحت ملت شریف ایران و رهبری انقلاب توبه کنند که تا به امروز این کار را نکرده اند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

سردار غیب پرور اضافه کرد: ما چطور می توانیم سران فتنه را نجس سیاسی نخوانیم در حالی که آن ها جزو السابقون انقلاب بودند، با امام نشست و برخواست داشتند، مشقت های انقلاب را دیده بودند و بهتر از همه با شرایط رزمندگان که به شهادت می رسیدند آکاه بودند؟!

دنیاطلبی، عشق به دنیا، ثروت و قدرت را عامل به زمین خوردن افراد است

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه، دنیاطلبی، عشق به دنیا، ثروت و قدرت را عامل به زمین خوردن افراد دانست و گفت: همه دیدید کسانی که در انقلاب ریشه و سابقه داشتند به چه روزگاری نائل آمدند.

در فتنه 88 اوباما با صراحت از موسوی حمایت کرد

وی با اشاره به حمایت های کشورهای استکباری از سران فتنه، گفت: در جریان فتنه 88، اوباما رسماً اسم میرحسین موسوی را به زبان می آورد و از او حمایت می کند این در حالی است که امام خمینی (ره) فرمود بودند هر وقت دیدید دشمن از شما تعریف می کند به خودتان شک کنید.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

سردار غیب پرور خطاب به سران فتنه گفت: چرا وقتی رئیس جمهور امریکا و نخست ویر رژیم غاصب صهیونیستی از شما تعریف کرد به خودتان شک نکردید؟ چرا وقتی رهبر انقلاب شما را نصیحت کردند به نصیحت ایشان گوش فرا ندادید؟!

سران فتنه خائن هستند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با اشاره به تلاش های صورت گرفته دو ساله اخیر برای تطهیر چهره فتنه گران که تحت تأثیر فضای سیاسی کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: ما سران فتنه را خائن دانسته و مردم هم از گناه بزرگ این فتنه گران نمی گذرند.

سران فتنه با لجبازی، چشم بر حقیقت بستند

وی لجبازی را یکی از راه های ورود به جهنّم دانست و گفت: قدرت طلبی گاهی اوقات چشم را کور می کند و در سال 88 سران فتنه با لجبازی های خود، چشم شان را در برابر حقیقت بستند.

فتنه گران توهین به آرمان ها و ارزشها را در طول ایام فتنه کنار نگذاشتند

سردار غیب پرور اضافه کرد: فتنه گران توهین به آرمان ها و ارزشها را در طول ایام فتنه کنار نگذاشتند تا اینکه کار را به جایی که نباید می رساندند و به امام حسین (ع) که همه در برابر وجود ایشان سر ادب به پایین می اندازد توهین کردند.

همه در برابر ساحت مقدس امام حسین (ع) زانوی ادب می زنند امّا...

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه با اشاره به دل دادگی مردم از کشورها و مذاهب مختلف در اربعین امسال بیان داشت: در اربعین امسال که من خود شخصاً حضور داشتم شاهد حضور بیش از 26 میلیون دلداده از ده ها کشور با مذاهب مختلف در کربلا بودیم که به ساحت مقدس امام حسین (ع) زانوی ادب می زدند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

نفرین و لعنت خدا به توهین کنندگان به ساحت مقدس امام حسین (ع)

وی خطاب توهین کنندگان به ساحت مقدس امام حسین (ع) گفت: نفرین و لعنت خدا به شما آیا شما دین، غیرت و شرف دارید که به امام حسین (ع) هم رحم نمی کنید.

نمی گذاریم فتنه 88 به دست فراموشی سپرده شود

سردار غیب پرور بیان داشت: فتنه گران در سال 88 به جنگ شهدا، امام، رهبری و همه ارزش های انقلاب آمدند و ما بچه های انقلاب هر سال باید جنایت های آنان را بازخوانی کرده و نگذاریم فتنه به دست فراموشی سپرده شود.

حضرت حجت (عج) وقتی دیدند به جدّ بزرگوارشان اهانت شد خود وارد صحنه شدند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس گفت: من بر این باور هستم وقتی حضرت بقیه الله (عج) دیدند فتنه گران به ساحت مقدس جدّ بزرگوارشان توهین شد خود وارد شدند با تصرف بر دل انسان های حزب الهی و بسیجی باعث حضورشان در خیابان ها شدند و بساط فتنه را پاک کردند که دشمن را به غلط کردن انداخت.

برخی در جریان فتنه 88 به جای آب، بنزین بر آتش ریختند

وی با انتقاد از عملکرد برخی از بزرگان نظام در جریان فتنه 88، خاطرنشان کرد: وظیفه بزرگان نظام برگرداندن آرامش به جامعه و ریختن آب به آتش است اما برخی متأسفانه به جای این مهم، بنزین بر آتش ریختند و آتش فتنه را شعله ورتر نمودند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

در کدام نماز جمعه پسر و دختر در کنار هم و بدون رعایت حجاب نماز می خوانند؟!

سردار غیب پرور به صورت تلویحی به نمازجمعه بعد از انتخابات سال 88 که به امامت آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد اشاره و خاطرنشان کرد: در کدام نمازجمعه، پسر و دختر در کنار هم با کفش و بدون رعایت حجاب کامل به خواندن نماز خواندن مشغول شدند؟!

این آقای حاشیه ساز آلان هم دست بردار نیست

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه اضافه کرد: این آقا الآن هم دست بردار نیست و پیرامون مجلس خبرگان، تشکیل شورای رهبری و نظارت بر رهبری و دستگاه های وابسته به رهبری مطالبی را مطرح می کند و باعث ایجاد حاشیه سازی هایی می شود.

معلوم نیست برخی با دعوت افراد مسئله دار برای انتخابات خبرگان چه در سر دارند؟!

وی با انقاد به حاشیه سازی هایی که از ماه های اخیر در خصوص داوطلبین نامنویسی مجلس خبرگان انجام می گیرد، ابراز داشت: معلوم نیست این گروه از دعوت افراد مسئله دار جهت نامنویسی در انتخابات مجلس خبرگان نظیر همان فردی که در مسجد ضرار شیراز به فعالیت مشغول است چه چیزی را در سر می پرورانند.

سردار غیب پرور اضافه کرد: مگر پیام انقلاب چیزی جز قرآن، کعبه و مکتب است که این گونه در کار انقلاب خلل ایجاد می کنید.

عده ای حرف در گوششان نمی رود و مدام برای خارجی ها فرش قرمز پهن می کنند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر تکیه بر توان داخلی جهت حل مشکلات اقتصادی، خاطرنشان کرد: عده ای در کشور حرف در گوششان نمی رود و مدام برای هیئت های اقتصادی خارجی فرش قرمز پهن می کنند که تاکنون پشیزی برای ما ارزش نداشته است.

عده ای قلباً به امریکا عشق می ورزند اما خجالت می کشند به زبان آورند

وی بیان داشت: برخی از این آقایان قلباً به امریکا عشق می ورزند اما خجالت می کشند که این باور قلبی خود را به مردم بگویند.

تصویب لوایح ضدایرانی روزهای اخیر بیانگر تداوم دشممی های امریکا است

سردار غیب پرور با اشاره به دشمنی های امریکا بر علیه مردم ایران، اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد تصویب لوایحی بر علیه مردم ایران در امریکا بوده ایم که نشان دهنده ی تدوام دشمنی امریکایی ها با ماست اما نمی دانیم چرا برخی از افراد دشمنی آشکار امریکا را نمی بینند.

یادواره شهدای ایل فارسیمدان در بالاده کازرون با سخنرانی سردار غلامحسین غیب پرور

انتخاب راه شهادت بسیار حساس و سخت است

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با بیان اینکه انتخاب راه شهادت بسیار سخت و حساس است به جانفشانی جوانان در دوران دفاع مقدس اشاره و خاطرنشنان کرد: در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان ما بدون هیچ چشم داشت، توقع و سهم خواهی به جبهه رفتند و شهید شدند.

وی بیان دشت: در جلسات شهدا باید عهد و پیمان ببندیم که راه و رسم شهدا شهدا را ادامه دهیم وگرنه شهدا که به فاتحه ما نیاز ندارند بلکه ما به آن ها نیازمندیم.

در جلسات شهدا باید حدیث ایستادگی، ازخودگذشتگی و بصیرت را با هم مرور کنیم

سردار غیب پرور با بیان اینکه در جلسات شهدا باید حدیث ایستادگی، ازخودگذشتگی و بصیرت را با هم مرور کنیم، گفت: در صورتی که مفهوم ایستادگی را متوجه شویم نگران فتنه 88 نخواهیم بود.

به افرادی در انتخابات رأی دهیم که پای اسلام بایستند و اهل زد و بند نباشند

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: سعی کنیم در انتخابات پیش رو افرادی را انتخاب کنیم که پای اسلام بایستند و اهل زد و بند نباشند و معیار رأی آوری ما مسائل قومی و طایفه ای نباشد و توجه داشته باشیم که در آخرت از ما در این خصوص سوال خواهد شد بنابراین باید برای انتخاب افراد حجت شرعی داشته باشیم.

عشایر همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند

وی با بیان اینکه عشایر همواره در خط مقدم مبارزه بوده اند، گفت: تقدیم حدود 50 شهید و حضور 720 رزمنده در طایفه فارسیمدان برای ما یک سرمایه است.

سردار غیب پرور تصریح کرد: با حضور عشایر در صحنه دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و تا زمانی که عشایر در میدان حضور دارند جای هیچ نگرانی نیست.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
صادق
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
درود خدا بر سردار با بصیرت ولایی دشمن شناس و آماده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
باز هم مثل همیشه کوبنده، صریح و انقلابی
نفاق از هر چيزي بدتر است
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
شيرازه چرا تصوير يكي از كانديداهاي شهرستان كازرون را در نماي روبرو منتشر كرده اي!!
اولا:اين آقا افتتاح كننده ستاد ميرحسين براي كازروني هاي مقيم تهران است
ثانيا: يكي از نزديكان جريان انحرافي و مشايي است
ثالثا: الان هم براي مظلوم نمايي و تاثير در روند تاييد صلاحيتش به اين مراسم آمده است
رابعا :هزينه هاي گزاف انتخاباتي نامبرده در دوره هاي قبل از جمله وجوه نقدي،سيم كارت و مواد غذايي و ... و هزينه هاي هدف دار طي 74 سال اخير همه و همه نشان از بي هويتي و منفعت طلبي و عدم التزام به مباني انقلاب اسلامي است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
برخی از این آقایان قلباً به امریکا عشق می ورزند اما خجالت می کشند که این باور قلبی خود را به مردم بگویند
سجاد حکیمی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ دی ۱۳۹۴
0
ان شاءالله نقشه فتنه گران نقشه بر آب خواهد شد . . .
سردار غیب پرور واقعا افتخار فارس هستند ، خدا حفظشون کنه . . . .