کد خبر: ۸۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
رئیس ستاد انتخابات سپیدان خبرداد:

ثبت نام 17 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس در سپیدان

صالح مشتاقی لار رئیس ستاد انتخابات سپیدان از ثبت نام 17 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز ششم در فرمانداری شهرستان سپیدان خبر داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مارگون، صالح مشتاقی لار رئیس ستاد انتخابات سپیدان از ثبت نام 17 داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان روز ششم در فرمانداری شهرستان سپیدان خبر داد. در روز ششم حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان، روز شلوغ و پرکاری را سپری کرد و 7 نفر برای نشستن بر صندلی نمایندگی مجلس از این حوزه انتخابیه، اقدام به ثبت نام کردند.

اگرچه طی پنج روز، 10 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان ثبت نام کرده بودند اما در ششمین روز ثبت نام، به میزان پنج روز گذشته، نامزدهای انتخاباتی به ستاد انتخابات شهرستان سپیدان مراجعه کردند.

به گزارش مارگون، صالح مشتاقی لار، عصر پنجشنبه، در گفتگوی خبری با خبرنگار مارگون اعلام داشت : در پایان روز ششم ثبت نام در حوزه انتخابی سپیدان 17 نفرثبت نام نمودند از مجموع داوطلبین انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان، 15 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

وی اظهار داشت:در ششمین روز از ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان سپیدان، 7 نفر ثبت نام کردند. با نام نویسی این افراد تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این حوزه انتخابیه از روز نخست نام نویسی تاکنون به 17 نفر رسید. وششمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه اصلی ستاد انتخابات شهرستان سپیدان سپری شد. بدین ترتیب 17 داوطلب نمایندگی مجلس ، ثبت نام خود را انجام دادند. مشتاقی لار درادامه اظهارداشت: همه مجریان انتخابات اعم از مجریان، ناظران وبازرسان وظیفه دارند ضمن پایبندی به قانون برای اجرای دقیق آن همت کنند تا با ایجاد بستری آرام برای رای دادن مشارکت حداکثری مردم محقق شود.

وی افزود: از همه کسانی که شرایط رای دادن دارند دعوت می کنیم در این شرایط حساس کشور احساس تکلیف کنند و بدانند هر یک رای آنها می تواند به اقتدار نظام و تشکیل مجلسی کارآمد کمک کرده و دشمن را نا امید کند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سپیدان تصریح کرد: دشمن در پی ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه است تا مشارکت مردم در پای صندوق های رای کاهش یافته و در برگزاری سالم انتخابات شبهه و شک ایجاد کند لذا باید هوشیار بوده و از پرداختن به مسائل حاشیه ای، تهمت و افترا و توهین و شایعه سازی پرهیز کنیم.

مشتاقی لار تصریح کرد: باید فضایی برای مردم فراهم شود تا همه در انتخابات مشارکت کنند زیرا حضور مردم در این میدان سیاسی و انتخاباتی نوعی سرمایه گذاری است که ضریب امنیتی کشور را افزایش خواهد داد.

وی بیان کرد: تخریب دیگران باعث دلسردی مردم می شود هر چند مردم هوشیارند و تبلیغات غیر واقعی و تخریبی در آنها تاثیری ندارد و نتیجه واقعی آن در انتخابات دیده می شود اما انتظار داریم اخلاق را در همه موارد رعایت کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سپیدان اظهار داشت: ۷ اسفند روز مهمی برای جمهوری اسلامی است که باید با فرهنگ سازی در خانواده ها از طریق رسانه های جمعی، خبرگزاری ها و مطبوعات ورسانه های مجازی زمینه مشارکت گسترده مردم را فراهم کرد.

مشتاقی لار ادامه داد: انتخابات سالم، شاداب و قانونمند با حضور حداکثری مردم محقق می شود و این کار می تواند ناجی کشور باشد و بزرگترین خدمت برای دستیابی به ثبات و امنیت کشور است.

شایان ذکر است ثبت نام از داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا جمعه ۴ دی ماه ادامه دارد.

نظرات بینندگان