کد خبر: ۸۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۰۴ دی ۱۳۹۴

بیشترین و کمترین میزان بارش باران در کدام نقطه فارس رخ داده است؟

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: از صبح روز پنجشنبه سوم د یماه تا ساعت 12 امروز جمعه چهارم دی ماه، فیروزآباد با 82.3 میلیمتر بیشترین و ایزدخواست با 8.1 میلیمتر کمترین میزان بارندگی را داشته اند.
به گزارش شیرازه، حسن فیاض پور، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در شهر شیراز نیز طی دیروز و امروز به طور میانگین 68 میلمیتر باران باریده است.

وی اظهار کرد: میزان بارندگی در شیراز در 2 ایستگاه سنجش باران در شهرک گلستان در غرب و فرودگاه شیراز در شرق متفاوت بوده به طوری که در شهرک گلستان بارش 80 میلیمتر باران ثبت شده و در ایستگاه فرودگاه شیراز 57 و نیم میلیمتر به ثبت رسیده است.

او گفت: به طور کلی طی دیروز و امروز در تمام نقاط استان شاهد بارش باران هستیم و در سپیدان، اقلید و صفاشهر نیز بارش برف داشته ایم.

فیاض پور بیان کرد: با توجه به اینکه این بارندگی به شکل ملایم و تدریجی انجام شده به سیلاب تبدیل نشده و بنابراین مشکل خاصی در آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه ها نداشته ایم.

وی افزود: رودخانه خشک شیراز نیز تا این ساعت هیچگونه مشکلی نداشته و تردد خودروها در کنارگذرها نیز ادامه دارد.

فیاض پور در خصوص وضعیت راههای استان فارس هم گفت: هم اینک تردد در تمام محورهای استان ادامه دارد و هیچ یک از محورها مسدود نیست.

او ادامه داد: در محور اقلید و سپیدان نیز که شاهد بارش برف بوده ایم با آمادگی خوب راهداران این محور نیز باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی، از مردم خواست که در صورت امکان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت انجام سفر تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

سالاد

نظرات بینندگان