کد خبر: ۸۱۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

یک فعال سیاسی در لارستان: پیام حماسه 9 دی، حمایت مردم از ولایت بود

حسین شیری گفت: اگر کسی قانون اساسی را قبول دارد، باید اصل ولایت مطلقه فقیه را نیز قبول داشته باشد، در غیر این صورت جزء افراد قانون مدار نیست.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، حسینعلی حسین شیری از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خنج کهن، عنوان کرد: بنده با توجه به سابقه اجرایی که دارم و بر حسب وظیفه، وارد عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی شده ام.

وی در پاسخ به این سؤال که با کدام تفکر سیاسی وارد انتخابات شده، گفت: بنده فقط پیرو ولایت امر هستم و اصالتاً همه از لحاظ تفکری مشخص یوده و تفکرات من نیز همه می دانند.

تفکراتم حزب اللهی است/ پیام حماسه 9 دی، حمایت مردم از ولایت بود

این فعال سیاسی ادامه داد: تفکرات بنده، تفکرات حزب اللهی و مقاومت در برابر استکبار است. اینکه در داخل به عنوان حامی محرومین باشیم، تبعیت از ولایت امر داشته باشیم و قانون مدار رفتار کنیم.

حسین شیری در پاسخ به این سؤال که "با توجه به اینکه در آستانه حماسه 9 دی هستیم، پیام این حماسه چه بود؟"، عنوان کرد: پیام حماسه 9 دی این بود که مردم پس از گذشت بیش از 30 سال از آغاز انقلاب، هنوز حامی ولایت، حضرت امام(ره) و خون شهدا هستند.

بخشدار مرکزی سابق خنج در خصوص ولایت پذیری فتنه گران و خصوصاً سران فتنه 88 نیز گفت: ما یک قانون اساسی داریم که در آن صراحتاً ولایت مطلقه فقیه آمده است. حال اگر کسی قانون اساسی را قبول دارد، باید اصل ولایت مطلقه فقیه را نیز قبول داشته باشد، در غیر این صورت جزء افراد قانون مدار نیست.

وی ادامه داد: افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 کاندید شده و به صحنه آمدند، اگر قانون را قبول دارند باید کل مجموعه قانون را قبول داشته باشند. جایگاه ولایت امر، آن هم ولایت مطلقه فقیه در قانون صراحت دارد، پس هر کسی تمکین کند، قانون مدار بوده و هر کسی نیز تمکین نکند، قانون گریز است.

فرماندار سابق مُهر افزود: ما علاوه بر ولایت مداری، بحث دیگری نیز به نام قانون مداری داریم. هر کسی ولایت مطلقه فقیه را قبول کند، غیر از ولایت مداری، قانون مداری نیز پیشه کرده است.

سالاد

نظرات بینندگان