کد خبر: ۸۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۴

حوزه انتخابیه مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان رکورد زد/ ثبت نام 51 نفر برای ورود به مجلس

حوزه انتخابیه مردوشت،پاسارگاد وارسنجان از حیث ثبت نامی ها در سطح استان فارس رکوردار می باشد و البته می تواند در کشور نیز یک رکورد محسوب شود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، طنین پاسارگادنوشت: هفتمین و آخرین روز نام نویسی داوطلبان نمایندگی مردم مرودشت،پاسارگاد وارسنجان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در ستاد انتخابات این سه شهرستان همزمان با سراسر کشور به پایان رسید. 

در حوزه انتخابیه مردوشت،پاسارگاد وارسنجان تعداد 51 نفر رویای نمایندگی مجلس را در سر می پرورانند و جهت ثبت نام در  طول یک هفته گذشته به ستاد انتخابات این حوزه انتخابیه مراجعه کردند.

حوزه انتخابیه مردوشت،پاسارگاد وارسنجان از حیث ثبت نامی ها در سطح استان فارس در بین شهرستان ها رکوردار می باشد و البته می تواند در کشور نیز یک رکورد محسوب شود.

البته  گسترگی و پراکندگی وبودن سه شهرستان در این حوزه انتخابیه یکی از دلایل ثبت نامی های زیاد کاندیداها می باشد اما شاید دلایل دیگری هم داشته وهمگی احساس دغدغه کرده اند و می خواهند مشکلات مردم را حل کنند و یا گامی در جهت پیشرفت منطقه وکشور بردارند!

شاید عده ای هم برای معروف شدن و عده ای نیز تایید صلاحیت و عبور از فیلتر شورای نگهبان روزی به کارشان بیاید و تعدای هم  شاید با ائتلاف وهمبستگی با چهر های معروف تر در آینده نزدیک پست ومسولیتی مناسبت نصیبشان شود.

امید می رود که در این دو ماه مانده به انتخابات مردم شناخت خوبی از کاندیداها پیدا کنند تا بتوانند در تاریخ هفت اسفند به شایسته ترین کاندیدا رای بدهند و اصلح ترین را وارد مجلس کنند.

هر چند این روزها کاندیداها سرشان شلوغ است به حدی که تلفن همراهشان یا خاموش است  و یا دایما مشغول است وسخت در تلاش برای توجیه کردن و ارائه برنامه های خود هستند تا بتوانند اقبال عمومی مردم را به دست آورند اما آنها هم باید به شعور مردم احترام بگذارند و در سخنرانی های خود از دادن وعده های واهی و دروغین اجتناب کنند و مطالبی نگویند که در مردم توقع ایجاد کند و یا از عهده انجام آن برنیایند.

البته کاندیداها خوب می دانند امروز با نسلی روبه رو هستند که فارغ از طایفه گرایی وحس ناسیونالیستی بر این اعتقاد دارند که نماینده این سه شهرستان باید شخصی فعال وبه دور از حواشی سیاسی باشد و بیشتر از زبان در عمل فعال باشد تا بتواند از اقبال عمومی برخوردار باشد.

طنین پاسارگاد،دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه هفتم اسفندماه 94 برگزار می شود.


سالاد

نظرات بینندگان