کد خبر: ۸۱۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 7 دی 94

«کوه سفید» داراب هم جابجا می شود/ برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک در شیراز به مناسبت میلاد پیامبر(ص)!/ سیاه چادرهای عشایر را خورشید روشن میکند

فارس دو درصد از میانگین کشور با سوادتر است، سیاست های صحیح اقتصادی در بستر نا مناسب کنونی قابلیت اجرا ندارد از جمله عناوین امروز روزنامه های فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاد«قادری:سیاست های صحیح اقتصادی در بستر نامناسب کنونی قابلیت اجرا ندارد»، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه با توجه به چشم اندازهای موجود نباید به افزایش قیمت نفت امید داشته باشیم، بیان کرد: لازم است اقتصاد مقاومتی را ایجاد کرده و از طریق استفاده از ظرفیت اقتصاد دانش بنیان و کاهش اتکا به درآمدهای نفتی اقدام کنیم چنانچه با روش های سنتی و غیرعلمی و بدون اتکا به برنامه ریزی نمی توان پاسخگوی انتظار مردم بود. قادری بر همین اساس تصریح کرد: هم اکنون راهی جز اصلاح ساختاری نداریم چرا که با ساختارهای مریض موجود نمی توان مشکلات اقتصادی را حل کرد و حتی سیاست های صحیح اقتصادی در این بستر نامناسب جواب نمی دهد و قابلیت اجرا ندارد.

سالاد «مسیحیان ایران از انقلاب و جنگ، سربلند بیرون آمدند»، سبحان تیتر یک امروز خود را به روایت دیدار رهبری با خانواده شهید آشوری اختصاص دادده است.
«فارس دو درصد از میانگین کشور با سوادتر است»، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان فارس با اعلام این مطلب گفته:«48 هزار نفر بی سواد در استان فارس وجود دارد که امسال 28 هزار نفر تحت آموزش قرار می گیرند»
«سخنرانی وزیر سابق اطلاعات در مراسم 9 دی امسال»، تاکید آیت الله ایمانی مبنی بر اینکه اسلام دین کار، تولید و احتران به سرمایه پاکیزه است» و«لزوم حمایت دستگاه های اجرایی از برنامه های توسعه خوشه های صنعتی» از جمله عناوین امروز سبحان است.

سالاد«نمایشگاه خودروهای کلاسیک در شیراز»، معاونت فرهنگی شیراز در راستای کار فرهنگی این مجموعه نمایشگاه ماشین هایی با سابقه 25 سال سن برگزار می کند. همتی گفته به مناسبت فرار رسیدن میلاد پیامبر اکرم صل الله علیه و آله نمایشگاهی از خودروهای کلاسیک در زمین اجتماعات روباز شهرداری در بلوار چمران برگزار خواهد شد. همچنین روز سه شنبه  یک مسابقه کمان گیری و تیر اندازی از روی اسب در باشگاه سوار کاری آرین در شهرک بزین برگزار خواهد شد.

«فرو نشست زمین ساکنان یک روستای دیگر فارس را در آستانه جا به جایی قرار دارد»، با توجه به دامنه دار شدن پدیده طبیعی فرونشست زمین در برخی از مناطق استان فارس پس از طرح موضوع جابجایی ساکنان روستای چاه دراز استهبان این بار نوبت به روستای 900نفری کوه سفید داراب رسیده که مسئولان در حال فراهم کردن مقدمات این جابجایی هستند. فرماندار شهرستان داراب یکشنبه در گفت و گو با ایرنا گفته:« مقدمات کارهای اجرایی جابجایی ساکنان 900نفری روستای کوه سفید این شهرستان که فرونشست زمین در اطراف آن امنیت ساکنان را به خطر انداخته در حال انجام است عبدالرضا قاسمپور افزود: فرونشست زمین که از استهبان به سمت دشت های داراب پیشروی داشته بر اثر خشکسالی و برداشت بی رویه از سفره های زیر زمینی آب بوده است .وی گفت: گرچه حدود پنج سال پیش شاهد رانش زمین و شکاف هایی در حوالی روستای کوه سفید بودیم ولی پیشرفت و عمیق تر شدن این شکافها طی ماههای اخیرموجب گردید تا موضوع جابجایی ساکنان این روستا به سرعت در دستورکار بنیاد مسکن و دیگر دستگاههای متولی قرار گیرد.

سالاد«انتخابات شیراز الکترونیکی شد»، وزیر کشور گفته:«هم نگاه شورای نگهبان و هم وزارت کشور به این است که بتوانیم در 9 کلانشهر از جمله شیراز یک بار به صورت کامل این کار را زیر بار آزمایش کنیم تا بعدا بتوانیم در کل کشور انجام دهیم.برای حل مشکل تراکم، می توانیم تعداد دستگاه ها را افزایش دهیم.

«توافق ارشاد و شهرداری در فرهنگ ترافیک»، با به تفاهم رسیدن شهرداری شیراز و اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس برنامه های فرهنگی و هنری در زمینه اصلاح فرهنگ ترافیک تدوین می شود. در نشست مویدی مدیر کل ارشاد و فرخ زاده  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز دو طرف بر ضرورت آموزش فرهنگ ترافیکی در بین شهروندان  تاکید کردند.

سالاد«برق های خورشیدی برای عشایر فارس»، نکوییان مدیر کل امور عشایر استان فارس گفته:« به منظور استفاده عشایر از روشنایی، برنامه هایی در دستور کار امور عشایر است از این رو تعداد دو هزار و ۵۰۰ پیکج خورشیدی تا پایان سال در اختیار عشایر این استان قرار می گیرد این پکیج ها به منظور استفاده از روشنایی، شارژ تلفن همراه و  تلویزیون قرار است و برنامه این است که ظرف چهار سال تمامی عشایر استان از این پکیجها بهره مند شوند»


سالاد

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۴
0
به نظر شما فرخ زاده از ترافیک چیزی میداند؟ چرا ی عذه همیشه باید مدیر باشنذ حتی اگه شایسته اون پست نباشند