کد خبر: ۸۱۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

فرمانده سپاه اقلید: 9 دی،انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد

موسی زارعی:در یوم الله 9 دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد. 9 دی انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه سرهنگ موسی زارعی فرمانده بسیج سپاه اقلید در گفت وگو با کلیدفارس گفت:حرمت شکنی روز عاشورا، مردم خداجوی ایران را علیه " فتنه آمریکایی" به خروش درآورد. این حرمت شکنی خشم هر انسان آزاده ای را برانگیخت و همه کسانی که تعلق خاطری به دین، اسلام، انقلاب و نظام داشتند را به واکنش وا داشت. در نهم دی 1388 عاشورائیان با قیام خود، علیه عاشوراستیزان اقدامی ماندگار تاریخی را در تاریخ مبارزات ملت ایران به نمایش گذاشتند. این حضور در سراسر کشور همه سلائق سیاسی و گروه های اجتماعی و 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات 22 خرداد را در بر می‌گرفت. شعارهای یوم الله 9 دی، مشخص کرد که مردم به هیچ جناحی گرایش ندارند. مردم در 9 دی نشان دادند برای دفاع از انقلاب و نظام و رهبری و مقابله با انحراف از مسیر انقلاب در صحنه هستند.


وی افزود: قیام تاریخی و ماندگار نهم دی 1388 به تعبیر مقام معظم رهبری؛ حضرت امام خامنه‌ای‌- دامت برکاته‌- " یکی از قله های فراموش نشدنی"، " حرکت برخاسته از بصیرت"، " شناختن موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز"، حرکتی در فضای غبارآلود"،" حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی" در تاریخ انقلاب اسلامی بود.


وی یادآور شد: ستاد مرکزی بزرگداشت حماسه نهم دی؛ قیام گسترده و فراگیر مردم ایران در 9 دی را در حقیقت؛ پیروزی بصیرت مردم ایران بر فتنه آمریکایی معرفی می کند از این جهت در ششمین سال بزرگداشت این قله فراموش نشدنی، شعار محوری امسال را تحت عنوان؛ " یوم الله نهم دی؛ مظهر نفوذناپذیری ملت ایران مقابل فتنه آمریکایی" اعلام می‌داریم. بزرگداشت حماسه نهم دی دو جنبه دارد. یک وجه آن حرکت عظیم مردم است و وجه دیگر آن فتنه‌ای است که در سال 88 به راه افتاد. هر دو وجه آن استثنایی بود. هم فتنه بدیع، پیچیده و متفاوت از توطئه‌های قبلی بود و هم واکنش انقلابی، حماسی و به موقع مردم، متفاوت از سایر راهپیمایی‌های متعارف بعد از انقلاب بود. این شعار پیامی هم برای استراتژی امروز آمریکا در ایران دارد. و آن پیام این است که آمریکا در سال 88 با همه ظرفیت های سیاسی، رسانه ای، مالی، اطلاعاتی در دفاع از فتنه و فروپاشی از درون به میدان آمد و در پشتیبانی از جبهه معارض نظام هیچ کوتاهی نکرد. ولی ملت ایران باورها و استراتژی آمریکا و بازیگران داخلی آن را در هم شکست. بنابراین پیام شکست فتنه طراحی شده آمریکا در سال 88 این است که؛ در ایران امکان فروپاشی نظام از درون وجود ندارد. ملت ایران نفوذناپذیر است و ملت ایران استراتژی نفوذ بیگانه را در هم خواهد شکست. حماسه نهم دی در سال 88 نشان داد هرگاه ملت ایران نسبت به اصل نظام و ارکان آن احساس خطر کند، با همه ظرفیت توطئه دشمن را درهم می شکند. و نظام جمهوری اسلامی به لحاظ جایگاه ولایت فقیه و ساختار قدرت نفوذ ناپذیر است.


زارعی با بیان اینکه" بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست" گفت: همچنان که در خلق آن حماسه همه سلائق و گروه ها نقش آفرین بودند، 9 دی ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است. یوم الله نهم دی؛ تصویر واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی است. 9 دی تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود. در یوم الله 9 دی دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمد. 9 دی انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.


وی تصریح کرد: واقعیت این است هیچ رویداد و حادثه ای نمی توانست مثل حادثه ششم دی(روز عاشورا) ملت ایران را در 9 دی به حرکت درآورد. بنابراین احساسی که در 9 دی به جریان افتاد، با روح عاشورایی در آمیخته شد.


سالاد

نویسنده :
محمدامانی
نظرات بینندگان