کد خبر: ۸۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۴

فرماندار مُهـر: انتخابات می‌تواند یکی از مصادیق وحدت در جامعه باشد

مراسم هفته وحدت در روستای بهرستان از توابع بخش اسیر شهرستان مُهـر برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  عصر مُهـر، مراسم هفته وحدت در روستای بهرستان از توابع بخش اسیر شهرستان مهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید محمد موسوی فرماندار شهرستان مهر ضمن تبریک هفته وحدت بیان داشت: در سایه وحدت به بسیاری از خواسته‌ها خواهیم رسید.

 

فرماندار شهرستان مهر در ادامه صحبت‌های خود گریزی هم به موضوع انتخابات زد و گفت: در آیندهٔ نزدیک دو انتخابات بسیار مهم و سرنوشت سازی خواهیم داشت و این انتخابات پیش رو می‌تواند یکی از مصادیق وحدت در جامعه باشد و انتخابات باعث اتحاد و یکپارچگی یک جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر مردم احساس کردند که مسئولی دیگر توان اداره کار را ندارد در قالب انتخابات و رفتارهای نرم می‌توانند این سرنوشت را تغییر دهند.

سید محمد موسوی تصریح کرد: انتخابات می‌تواند پایان همهٔ درگیری‌ها باشد.

این عضو شورای تأمین شهرستان از همهٔ عزیزان می‌خواهیم که با شور و شوق هرساله در مسائل سرنوشت‌ساز آینده و فرد اصلح را انتخاب کنند.

این مسئول در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: اگر درروند انتخابات یک فرد اصلح انتخاب شود یک مجلس قوی تشکیل خواهد شد و بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.

در ادامه این همایش سید احمد علوی امام‌جمعه گله‌دار بیان داشت: امروز ناله‌هایی که در یمن و فلسطین، سوریه و عراق بلند است ایجاد می‌کند که ما ایجاد درد و ناراحتی کنیم.

 

امام‌جمعه گله‌دار افزود: آن‌همه خشونت و خیانتی که به نام اسلام در جهان امروز شکل می‌گیرد و جغرافیای زندگی بشر را به خاک و خون کشیده است و سیمای زیبا و لطیف اسلام را به‌عنوان یک سیمای خشن به جهان معرفی می‌کند ایجاد می‌کند که همهٔ ماها برادران و خواهران به صحنه آییم و حضورداشته باشیم.

حجت‌الاسلام علوی یادآور شد: دشمن ما بیدار است و نباید ما فکر کنیم که دشمنان ما خواب و غافل هستند، همان‌گونه که انقلاب اسلامی با پیدایش خویش جهان اسلامی و مسلمین را بیدار کرد و سنگرها را فتح کرد و مرزها را درنوردید و دل‌های مشتاق بسیاری متمایل به خود کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: اسلام دین عدل و برابری و برادری است و مخالف ظلم است.

وی ادامه داد: عدالت این است که حق هرکسی را به خودش بدهیم و هرکسی، هر بخشی، هر روستایی و هر شهر و شهرستانی حق او را بدهیم و در این صورت عدالت اجراشده است و اگر حق را ندهند ظلم صورت گرفته است.

پایان پیام/


سالاد

نظرات بینندگان