کد خبر: ۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

پیدا شدن شهید مفقودالاثر پس از 32 سال با توسل به شهدای گمنام

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل طلبه شهید «مهدی طاهری» که پیکر مطهرش پس از 32 در منطقه حاج عمران پیدا شد حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از کازرون خبر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین با حضور در منزل طلبه شهید «مهدی طاهری» که پیکر مطهرش پس از 32 در منطقه حاج عمران پیدا شد حضور یافت و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کرد.

سردار فضلی- روز کازرون
در این دیدار صمیمانه امام جمعه کازرون با اشاره به ماجرای پیدا شدن پیکر شهید پس از 32 سال خطاب به سردار فضلی گفت: ما اینجا 5 شهید گمنام در خود شهر کازرون داریم که پدر شهید شب جمعه‌ای با دلی شکسته بر مقبره مطهر این شهدا حاضر می شوند و با توسل به این شهدای گرانقدر از خدا می خواهد که خبری از فرزندش که 32 سال مفقودالاثر بود به وی برسد و به حمدالله چند روز بعد خبر دادند که شهید شما پیدا شد.


بردار شهید «مهدی طاهری» به توسل پدرش به شهدای گمنام اشاره کرد و بیان داشت: پدر می گفت در تمام عمرم دو بار اینطور دلم شکست، یکبار زمانی که متوسل به شهدای گمنام شدم و یکبار هم وقتی که شهید را آوردند.

سردار فضلی- روز کازرون
وی برکت حضور شهدا را دگرگون کننده دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری مسئولین به ویژه امام جمعه و فرمانده سپاه کازرون کارهایی دارد شکل می گیرد که امیدواریم در حد توان پیام شهدا را منتقل کنیم.


طاهری در ادامه افزود: مجموعه اول یک کتاب است که به مکاشفات و رویاهای صادقه پیرامون شهدای کازرون می پردازد و در وهله دوم قصد داریم مجموعه ای متشکل از قطعه ای از پرچم تابوت شهید، قطعه ای از کفن شهید، خاک کربلا و چند گلبرگ متبرک شده با مقبره مطهر امام هشتم علیه السلام را در حرکتی فرهنگی و با شرایطی به جوانان اهداء کنیم.

دیدار سردار فضلی- روز کازرون
وی در پایان به نمونه از رویاهای صادقه و مکاشفه رخ داده در مورد شهید مهدی طاهری اشاره کرد و عنوان داشت: قبل از اینکه خبر مفقودی مهدی را در سال 62 به ما اعلام کنند مادر خوابی می بیند و بعد که به ما گفتند مهدی مفقود شده است مادر گفت؛ «چرا مفقود؟! پسر من شهید شده است، من خواب دیدم، شما مطمئن باشید» و مورد دوم اینکه قبل از اعلام خبر پیدا شدن پیکر شهدا از منطقه عملیاتی حاج عمران خانواده خواب دیدند که شهید پیدا شده است و مامنتظر شهید بودیم و حتی پدر زمان تشییع شهید مادر را در میان جمعیت حاضر می بیند در حالی که خیلی خوشحال بودند و به هرکس می رسید با شادی خبر پیدا شدن مهدی را به او می داد.

سردار فضلی- روز کازرونسردار فضلی- روز کازرون
گفتنی است برادر شهید هدیه ای متشکل از قطعه ای از پرچم تابوت شهید، قطعه ای از کفن شهید، خاک کربلا و چند گلبرگ متبرک شده با مقبره مطهر امام هشتم علیه السلام را به فرمانده لشکر 33 المهدی در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد و سردار علی فضلی هم تسبیحی متبرک شده با ضریح مطهر اباعبدالله(ع) را به خانوداده شهید اهداء نمود.
دیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازروندیدار سردار فضلی- روز کازرون

نظرات بینندگان