کد خبر: ۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

امام جمعه زرین دشت: دشمنان نظام قصد دارند یکبار دیگر مردم را محک بزنند

این روزها فتنه گران مساله رهبری نظام را پیش کشیده اند و با سخنان خود و جلوه های جدیدی از خود را به نمایش می گذارند و آنچه که ما را هوشیار تر می سازد این است که دشمنان این نظام قصد دارند یکبار دیگر این ملت هوشیار را محک بزند .

به گزارش شیرازه به نقل از زرنوشت همایش بزرگ 9 دی در سال ورزشی 9 دی سپاه ناحیه زرین دشت با حضور گسترده مردم شهرحاجی آباد برگزار شد.

سخنران این همایش حجت الاسلام علیقلی زاده امام جمعه زرین دشت بود.

وی در این همایش گفت: آنچه که بعنوان نکته مهم در این روزهای باید به آن اشاره کنیم روز 9 دی ، روز حضور آگاهانه و هوشیارانه ملتی است که برای حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آنرا اذهان خود دانستند و هویت این ملت انقلابی و روح استقامتشان را در روز 9 دی  به تماشای جهانیان گذاشته شد.

امام جمعه زرین دشت تصریح کرد: در این روز عده ایی فرصت طلب و قانون گریز به بهانه تقلب در انتخابات قصد براندازی نظام را داشتند و مردم آگاه با حضور خود نقشه های آنها را برملا کردند و حتی حامیان آنها نیز از مردم غافل شده بودند و هر از چند گاهی هجمه هایی علیه نظام به زبان می آوردند.

فتنه جدید بسیار بزرگتر از قبل است/دشمنان نظام قصد دارند یکبار دیگر مردم را محک بزنند

وی افزود: جلوه سخنان دشمنان نظام در سال 88 نمایان شد ولی رهبری معظم انقلاب از سالیان قبل پیش بینی کرده و آن را با عنوان شبیه خون فرهنگی نام برده بودند حتی بسیاری از کسانی که این مسائل را رصد می کردند می گفتند بروز این فتنه عجیب نبود.

حجت الاسلام علیقلی زاده با اشاره به فتنه جدیدی که در حال شکل گیری است گفت: آنچه که امروز باید به آن توجه داشته باشیم جریانی جدیدی است که این روزهای در حال شکل گیری و رشد است و مقام معظم رهبری آن را با عنوان نفوذ مطرح می کنند، مساله ای که بسیار بیشتر از مساله سال 88 است.

وی گفت: این روزها فتنه گران مساله رهبری نظام را پیش کشیده اند و با سخنان خود و جلوه های جدیدی از خود را به نمایش می گذارند و آنچه که ما را هوشیار تر می سازد این است که  دشمنان این نظام قصد دارند یکبار دیگر این ملت هوشیار را محک بزند.

فتنه جدید بسیار بزرگتر از قبل است/دشمنان نظام قصد دارند یکبار دیگر مردم را محک بزنند

حجت الاسلام علیقلی زاده ادامه داد: گرچه آنها به خیال خام خود به سمت جریان جدیدی می رودند و آن جریان تمرکز روی اصل ولایت فقیه است و با ایجاد شبه و شک روی اصل نظام  بعنوان اینکه مقام رهبری باید مورد نظارت قرار گیرد در صورتی که این مورد بارها در قانون اساسی آمده است.

خطاب ما به آنها این است که آیا قبلا موضوع  نظارت بر رهبری وجود نداشته در صورتی که این نظارت همیشه بوده و بارها مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشته اند و این کار یکی از اصلی ترین وظایف مجلس خبرگان رهبری است بعد از انتخاب رهبری.

فتنه جدید بسیار بزرگتر از قبل است/دشمنان نظام قصد دارند یکبار دیگر مردم را محک بزنند

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: آنها نکته ای را دنبال می کند بنام جریان شورای رهبری یعنی عده ای جمع شوند از فقه ها، دانشمندان و با هم رهبری نظام را دنبال کنند چون ممکن است اگر یکنفر رهبر باشد یک استبداد بوجود آید در حالی که امکان رهبری یک نظام بوسیله یک شورا نیست و مجلس خبرگان وظیفه نظارت بر رهبر را دارد تا هیچ وقت این استبداد بوجود نیاید.

حجت الاسلام علیقلی زاده در پایان گفت: آنها با این گونه عناوین، قصد راه اندازی فتنه جدید را دارند و در حال ریشه زنی هستند درحالی که نمی دانند مردم هوشیار تر از قبل شده اند و مردم جواب این فتنه جدید را خواهند داد.

فتنه جدید بسیار بزرگتر از قبل است/دشمنان نظام قصد دارند یکبار دیگر مردم را محک بزنند

سالاد


نظرات بینندگان