کد خبر: ۸۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

نماینده سابق ولی فقیه در سپاه فجر: شکست خوردگان فتنه 88 دم از حق الناس می زنند

همزمان با سالروز حماسه تاریخی 9 دی ،مردم بصیر،ولایتمدار و انقلابی شهرستان سروستان با شرکت در مراسم راهپیمایی این روز، بار دیگر با آرمان های امام (ره)،شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما، در این مراسم که صبح امروز و از جلوی ناحیه مقاومت بسیج سروستان آغاز و تا میدان صاحب الزمان(عج) ادامه داشت راهپیمایان همه با هم یکدل و یک صدا با سر دادن شعارهای استکبار ستیزی، و اعلام برائت از عناصر فتنه گر، بار دیگر پشتیبانی همه جانبه خویش را از ولایت مطلقه فقیه اعلام کردند.

در ادامه این مراسم با شکوه که با تجمع شرکت کنندگان در میدان صاحب الزمان(عج) سروستان همراه بود، حجت الاسلام ابراهیمی، امام جمعه سروستان ضمن تقدیر از حماسه حضور مردم این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 9 دی گفت: این حضور حماسی و باشکوه نشانه حمایت قاطع مردم این خطه ایران اسلامی از دستاوردهای انقلاب و اعلام بیعت و وفاداری همیشگی آنان با اصل ولایت مطلقه فقیه می باشد و دشمنان این انقلاب و نظام بدانند که مردم ما تا پای جان پشتیبان ولایت فقیه خواهند بود.

حجت الاسلام علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور که به عنوان سخنران ویژه این برنامه، میهمان مردم سروستان بود، در سخنانی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم بصیر،ولایت مدار  این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 9 دی گفت: حماسه 9 دی،روز حیات دوباره ملت بصیر و همیشه سرافراز ایران اسلامی و جوهره اصلی انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به حادثه تلخ و تاسف بار فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 و حماسه 9 دی،دو روی یک سکه بود که طرف آن تلخ و تاسف آور،که ای کاش اتفاق نمی افتاد و یک طرف دیگر آن سراسر افتخار و اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به مدیریت مشفقانه و مدبرانه رهبر انقلاب در دوران چند ماهه فتنه 88 تصریح کرد: نقش بی بدیل و بی نظیر امام خامنه ای به عنوان بزرگ دیده بان انقلاب و فرزند خلف حضرت روح الله در حوادث پس از انتخابات 88 بر هیچ کش پوشیده نیست و دوست و دشمن این نظام به این مساله اعتراف دارند.

وی غفلت و بی بصیرتی خواص را عامل فتنه 88 عنوان کرد و افزود: بی بصیرتی غفلت و دنیا زدگی برخی افراد که خود را خواص این ملت می دانستند، علت آشوب ها و نا آرامی های سراسری سال 88 بود که منجر به بروز فتنه شد که به لطف خدا و راهنمایی ها،مجاهدت ها و روشنگری های رهبر معظم انقلاب باعث به صحنه آمدن عمارها و یاران واقعی انقلاب در راستای دفاع از دستاوردهای انقلاب و اصل ولایت فقیه و در نهایت خلق حماسه 9 دی شد.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه ثارالله(ع) تهران با استناد به آیات قرآن، تصریح کرد: غفلت از ارزش ها و داشته ها از یک سو و از سوی دیگر  بی بصیرتی خواص امت منجر به نفوذ دشمن به جامعه اسلامی و تلاش در جهت براندازی حکومت اسلامی می شود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به گوشه هایی از فتنه 88 و دخالت نظام سلطه در امور داخلی ایران  به ویژه پس از انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جمع زیادی از کسانی که در فتنه 88 بازداشت شدند وابستگان سفارت خانه های خارجی بودند که وظیفه آنها هدایت اغتشاش گران و گسترش فضای آشوب و التهاب در کشور ما بود.

وی با اعلام اینکه 8 جلد از مجموعه 12 جلدی دائره العارف فتنه 88 چاپ و منتشر شده تاکید کرد: متاسفانه و براساس اسناد و شواهد موجود، سران فتنه کسانی بودند که در طول دوران ناآرامی های سال 88 حتی محاسن خود را به رنگ سبز کرده و علیه نظام و ولایت فقیه شعار می دادند و باعث تشویق عناصر ضد انقلاب جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه این مطلب افزود: خواسته سران فتنه و فتنه گران، تنها پیگیری مساله تقلب در انتخابات نبود،آنها اصل و بن مایه نظام یعنی ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند زیرا آنها با توجه به برگزاری بیش از پیش سی و پنج انتخابات گوناگون در سطح کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تا آن دوران، به سلامت برگزاری همه انتخابات، اعتقاد داشتند.

حجت الاسلام علیزاده در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به برخی سران فتنه و خیانت های این جماعت، خطاب به کسانی که قصد تطهیر فتنه گران را دارند گفت: کدامیک از سران و عناصر فتنه 88 تاکنون از مردم، رهبر و نظام عذرخواهی کرده و یا از گناهان خویش توبه کرده اند.

وی همچنین افزود: در این دوران پر آشوب دوستان این انقلاب و نظام در خارج از کشور نگران بودند و متاسفانه کسانی هم که سر سفره شهدا و انقلاب و امام(ره) بودند، نمک خوردند و نمکدان را شکستند و شده بودند مجری طرح براندازی نظام که توسط نظام استکباری تهیه شده بود.

معاون سیاسی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: سران فتنه و فتنه گران چه پاسخی در مقابل خون شهدا،امام و ولایت فقیه دارند.

حجت الاسلام علیزاده در بخش پایانی سخنان خویش گریزی به مساله انتخابات سال جاری زد و تاکید کرد: شکست خوردگان فتنه 88 و آنهایی که با آبروی این انقلاب و نظام بازی کردند، این روزها در تب و تاب  حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستند و در محافل خصوصی و عمومی دم از حق الناس می زنند در حالی که خیانت های خویش به مردم و نظام و رهبری را فراموش کرده اند.

وی با اشاره به مواضع گروههای اصول گرا و اصلاح طلب گفت: متاسفانه جریان اصول گرایی به صورت صحیح و درست در جامعه ما تبیین نشد و از سوی دیگر برخی کسانی که دم از اصلاح طلبی می زنند در واقع همان  محکومین فتنه 88 هستند که جایگاهی در بین مردم ندارند زیرا برای ملت بصیر ایران اسلامی آنچه مهم و اصل می باشد،انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به ارزش های اصیل انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره)  تصریح کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی حسب و نسب امتیازی ندارد و ملاک، حال افراد بوده و هست.

وی در جمع بندی سخنان خویش بار دیگر ضمن تقدیر از راهپیمایی حماسی مردم سروستان در یوم الله 9 دی تاکید کرد: اتحاد و یکپارچگی، بصیرت افزایی و حضور آگاهانه و همه جانبه در همه  صحنه های انقلاب و نظام و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه رمز موفقیت و سربلندی ایران اسلامی است.

 در ادامه این مراسم، میثاق نامه دانشجویان شهرستان سروستان با امام خامنه ای به حجت الاسلام علیزاده، نماینده مقام معظم رهبری اهداء شد.

پایان بخش این مراسم قرائت قطعنامه راهپیمایی یوم الله 9 دی بود که با تکبیر شرکت کنندگان در این مراسم همراه بود.


سالاد


نظرات بینندگان