کد خبر: ۸۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

فرمانده سپاه مهر: 9 دی تولد مجدد انقلاب اسلامی است

سرهنگ مهدی قادری گفت: مردم ما در فتنه سال 88 خوب تشخیص دادند افرادی که در لباس میش بودند اما قلب آن‌ها قلب گرگ بود.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از عصر مُهـر،سرهنگ مهدی قادری فرمانده سپاه شهرستان مُهر در همایش گرامیداشت حماسه 9 دی که شب گذشته در حسینیه امام رضا(ع) مُهر برگزار شد اظهار داشت: روز 9 دی به‌عنوان روز بصیرت و روز میثاق با امام امت است و خدای بزرگ را شکر می‌کنیم بابت نعمت انقلاب و ولایت‌فقیه که به ما هدیه داد.

فرمانده سپاه شهرستان مهر بیان داشت: فتنه 88 یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها و چالش‌های انقلاب اسلامی بعد از جنگ تحمیلی بود که با رهبری پیامبرگونه مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای و امدادهای غیبی خداوند متعال و عنایت ویژه حضرت بقیه‌الله اعظم حضرت مهدی (عج) به یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی به یک فرصت تبدیل شد.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر در ادامه تصریح کرد: در روز 9 دی‌ماه 88 یک‌بار دیگر مردم با شعار خود مهر تأییدی بر انقلاب و نظام و ارزش‌های ولایت زدند.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمد زائری نژاد مشاور فرماندهی سپاه فجر استان فارس در جنوب استان گفت: روز 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب ما است و 9 دی تولد مجدد انقلاب اسلامی است.

مشاور فرماندهی فجر استان فارس بیان داشت: در روز 9 دی ملت ما نشان داد که غیرت دینی دارد و خون حسینی در رگ‌های این ملت و این مردم جاری است و این مردم نخواهند گذاشت که امامشان، رهبر و مقتدایشان تنها بماند.

 وی ادامه داد: در چنین روزی مردم در سال 88 به میدان آمدند و مردم ما اگر درجایی و زمانی احساس کنند دشمن می‌خواهد یک نقطه‌ای را زاویه قرار دهد و انحرافی را در پیشرفت بالنده و توفندهٔ انقلاب ایجاد کند با تمام هستی خود پای این انقلاب خواهند ایستاد و نخواهند گذاشت که دشمن به اهداف پلید خود دست یابد.

سرهنگ زائری نژاد خاطرنشان ساخت: مردم ما در فتنه سال 88 خوب تشخیص دادند افرادی که در لباس میش بودند اما قلب آن‌ها قلب گرگ بود.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: دشمنان ما تهمت هر شرایطی از همان اوایل انقلاب می‌خواستند نظام و انقلاب ما را در نطفه خفه کنند و امروز باید بشنوند آن‌کسانی که به لبخند تلخ و زهرآگین دشمن اشتیاق شوق نشان دادند.

محمد زائری نژاد تصریح کرد: روشن‌فکرهای غربی و آمریکایی به این نتیجه رسیدند که تنها چیزی که با آن می‌تواند به انقلاب اسلامی آسیب بزند و به‌عنوان آفت برای انقلاب و نظام ما مطرح باشد جنگ نرم است و کلیدواژه جنگ نرم نفوذ است.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: همهٔ ما باید از تاریخ انقلاب عبرت بگیریم و اگر عبرت نگیریم ضربه خواهیم خورد.

مشاور فرماندهی سپاه فجر فارس در ادامه صحبت‌های خود بیان داشت: خودمحوری، خودخواهی و تشنه قدرت بودن و حسادت نسبت به رهبری انقلاب اسلامی عده‌ای را در مسیری قرارداد که این خسارت‌های جبران‌ناپذیر را بر انقلاب وارد کردند.

سرهنگ زائری نژاد اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی برجام را برای مناظره نخواستند بلکه برجام را برای نفوذ خواستند و آیا دشمنان ما می‌خواهند حقوق هسته‌ای ما را به خودمان بازگردانند!!؟؟.

وی افزود: دشمن در حال طراحی و برنامه‌ریزی است و ما نباید لحظه‌ای از دشمن غافل شویم و اگر غفلت کنیم دشمن ضربه خود را بر پیکره انقلاب و اسلام وارد خواهد کرد.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: دشمن می‌خواهد حجاب، عفت و چادر را از ما بگیرد و مسائل هسته‌ای بهانه است و لبخند دشمن از روی رضایت نیست.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود خطاب به هیئت‌های اجرایی، نظارت و شورای نگهبان گفت: اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت و شورای نگهبان بشنوند امروز فتنه تمام نشده است و فتنه جدیدی درراه است و تعدادی از افرادی که در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند حتی نمی‌توانند یک جمله عربی را هم بخوانند.

زائری نژاد افزود: در این انتخابات جنگ اصولگرایی و اصلاح‌طلبی نیست بلکه جنگ انقلاب و ضدانقلاب است.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود گریزی هم به انتخابات زد و گفت: ما انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و بیش از 12 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و آیا همه این 12 هزار نفر احساس تکلیف کرده‌اند؟ و می‌بایست رویکرد ما نصبت به انتخابات تغییر کند و ما به دنبال این نیستیم که نماینده‌ای بخواهیم که برای ما جاده و غسالخانه، سد و بیمارستان احداث کند و این کارها وظیفه یک نماینده نیست.

وی ادامه داد: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که بتواند در مجلس همانند شهید مدرس مردانه در مقابل نفوذ دشمن به ایستد و اجازه نفس کشیدن و عرض‌اندام کردن را به دشمن را ندهد.

محمد زائری نژاد افزود: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که تأثیرگذار باشد در منطقه و در کشور و کسی که در این انتخابات پیروز می‌شود تنها نماینده همان شهرستان نیست بلکه نماینده این کشور است در مجلس شورای اسلامی و باید نماینده‌ای وارد مجلس شود که استخوان خورد کرده در مسائل اجرایی باشد و آشنا به قانون باشد و کمبودها را ببیند.

 

این مسئول خاطرنشان ساخت: اساساً یک نماینده نباید وارد کار اجرایی شود و یک نماینده باید بداند که نباید وارد کارهای اجرایی شود و باید نظارت کند و اگر دوالت ریل اقتصاد و سیاست و فرهنگ انقلاب و جامعه اسلامی را بد ریل‌گذاری کند باید با اهرم نظارت و پرسش و با حضور فعال در گروه‌های تخصصی به دولت کمک کند.

سرهنگ محمد زائری نژاد دریایان صحبت‌های خود تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی نماینده‌ای می‌خواهیم که شهامت و جرئت قرار گرفتن در مقابل فساد داشته باشد و به همین دلیل باید رویکردها را تغییر دهیم تا هر شخصی به خود اجازه ندهد وارد این سنگر شود و باید افرادی وارد مجلس شوند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشاند، اقتصاد مقاومتی، مقابله با اقتصاد، ایجاد اشتغال و بتواند قانون را تصویب کند و از دریچه‌های مختلف ایرادات کار را ببیند و مشکلات کارها را برطرف کند و در مسائل منطقه‌ای، کشوری و جهانی تأثیرگذار باشد.

پایان پیام/


سالاد



نظرات بینندگان