کد خبر: ۸۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

همایش 9 دی در فراشبند برگزار شد/اصلاح طلبان به جلسه نیامدند

فرمانده سپاه فراشبند در همایش بصیرتی 9 دی گفت: 9دی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است و مردم قویترین ضربه را در 9 دی 88 و 22 بهمن به دشمن وارد کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  نخل بیدار روز گذشته نشست بصیرتی  9 دی با حضور بسیجیان، امام جمعه، تنی چند از مسئولین، دانشجویان و اساتید دانشگاه های  فراشبند در تالار معلم اداره آموزش و پرورش با سخنرانی حجت الاسلام حکیمی و سرگرد علیرضا محمدی برگزار شد.

در این همایش ابتدا حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا نفیس(حکیم) دقایقی پیرامون رمز ماندگاری حماسه 9 دی صحبت نمود.

سپس سرگرد پاسدار علیرضا محمدی فرمانده سپاه ناحیه فراشبند در سرآغاز سخنان خود گفت: راز ماندگاری انقلاب سوم یا همان  9 دی اتکای به ایمان مردم بود.

وی افزود: حرکت 9 دی حرکتی ایمانی و قلبی بود که  با انگیزه خدایی و پشتوانه اراده الهی و دست قدرت خدا ایجاد شد و به همین دلیل  حادثه 9 دی یک حادثه ماندگار تاریخی شد که در آن دو عنصر اصلی وجود داشت، یکی مردم و دیگری ایمان دینی مردم، چراکه 9 دی برخواسته از بصیرت، دشمن شناسی، وقت شناسی و حضور در عرصه مجاهدانه است و مردم قویترین ضربه را در 9 دی 88 و 22 بهمن به دشمن وارد کردند و  نشان دادند که حادثه 9 دی یک حرکت شعوری ست و نه شعاری.

وی خاطر نشان کرد: فتنه 88 جنگ احزاب بود و حتی پیچیده تر از جنگ احزاب با دامنه ای گسترده تر، بزرگترین جنگ غرب علیه یک کشور بود، چرا که اگر آمریکا و انگلیس و اسرائیل می توانستند خودشان وارد خیابان های تهران می شدند.

 

فرمانده سپاه فراشبند قدرت تشخیص در فضای غبار آلود فتنه را بسیار سخت نامید و بیان داشت: در جریان فتنه بدخواهان 30 ساله ی انقلاب هرکار توانستند کردند و با تبلیغات گسترده خود وارد میدان شدند ولی همیشه خدا حجت را تمام میکند و مردم نیز در 9 دیماه سال 88 حجت را بر همه خصوصا مسئولین تمام کردند.

 

وی افزود: بعضی ها درخصوص جریان فتنه دوپهلو حرف می زنند، دوپهلو حرف زدن یعنی  کمک کردن به غبار آلودگی فضا و این کمک به رفع فتنه نیست و بنا به فرمایش حضرت امیر(ع) انسان زیرک در جریان فتنه باید مثل شتر دوساله باشد نه پشمی داشته باشد برای سواری دادن و نه شیری برای دوشیدن.

 

قابل ذکر است در این همایش عمومی و مردی همه گروه مردم  واقشار حضور داشتند و تنها اصلاح طلبان فراشبند بودند که علیرغم دعوت عمومی که صورت گرفته بود به  این مراسم نیامدند.

 

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

همایش 9 دی در فراشبند

 

انتهای پیام/


سالاد


نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان