کد خبر: ۸۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 10 دی 94

جایزه نفتی کاریکاتوریست شیرازی/ درخواست شهردار صدرا از ادارات فارس

بازار طلای شیراز در خواب زمستانی،افتتاح تقاطع میدان معلم تابستان 95 از جمله عناوین امروز روزنامه های فارس است.
سالاد

به گزارش شیرازه؛

سالاددر شماره امروز خود به برگزاری گرامیداشت سالروز 9 دی در شیراز اشاره کرده و تیتر یک خود را به سخنان وزیر سابق اطلاعات اختصاص داده  است. مصلحی روز گذشته در مسجد جامع شهدا شیراز گفته:«امروز عده ای در داخل کشور می خواهند با خاطره گویی، راه امام را گم و کلمات صریح امام را تحریف کنند؛ در حالی که در صحیفه نور، اصول انقلابی امام بیان شده است.

«اعزام زائر به سوریه با نهایی شدن پیوست امنیتی محقق می شود» رئیس سازمان حج و زیارت ابراز امیدواری کرد، با نهایی شدن پیوست امنیتی سفر زائران ایرانی به سوریه، زمینه اجرای این سفر زیارتی فراهم شود.

سالاد«افتتاح تقاطع میدان معلم تابستان 95» شهردار شیراز در بازدید از پروژه تقاطع میدان معلم گفته:«هم اینک به دلیل رفع معارضین تاسیساتی، سرعت اجرای پروژه سه سطحی در میدان معلم شیراز سرعت گرفته و نسبت به سال قبل دو برابر شده است»پاک فطرت بیان داشته:« این تقاطع از دو پل روی هم تشکیل شده که در واقع پل کوتاه تر و تراز اول در امتداد خیابان ایمان جنوبی به ایمان شمالی است و پل دوم و طولانی تر در امتداد بلوار پاسداران و بلوار شهید رجایی(فرهنگ شهر) است»شهردار شیراز گفته پل دوم (سطح سوم) این پروژه تابستان سال آینده به بهره برداری می رسد.

سالادتیتر امروز خود را به نقل از ایسنا به سخنان رئیس دفتر مقام معظم رهبری اختصاص داده است. حجت الاسلام گلپایگانی روز گذشته در مراسم افتتاح دارالشفا حرم مطهر شاهچراغ  علیه السلام با بيان اينكه دشمنان اسلام برای دسترسی به اهداف شوم خود ریشه اسلام را هدف قرار داده و مسلمانان را به جان هم انداخته‌اند، تصريح كرد: کشتار مسلمانان در فلسطین، درگیری در سوریه، نیجریه و آشوب‌های گسترده در سطح منطقه با هدف تضعیف مسلمانان برنامه‌ريزي شده و اجرا مي‌شود.

«احمد رضا سهرابی از نفت جایزه گرفت»، کاریکاتوریست روزنامه عصر مردم جایزه سوم بخش طنز و کاریکاتور چهارمین جشنواره سراسری نفت در رسانه را از دستان وزیر نفت دریافت کرد.

سالاد«در هشت سال بلایی بر سر کشور آوردند که آثارش از جنگ بدتر بود»، نیم نگاه تیتر یک خود را به سخنان هاشمی رفسنجانی اختصاص داده است. مدیر مسئول نیم نگاه که طی سال های گذشته فقط نام او در قسمت شناسنامه روزنامه مشاهده می شد این روزها برای نیم نگاه یادداشت های اختصاصی می نویسد. گفتنی است وی کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده است.

«ادارات فارس سهمشان را در شهر صدرا ادا کنند»، شهردار جدید صدرا گفته:«در حال حاضر ما شاهد یک نوع خلاء در حوزه خدمات رسانی برخی از دستگاه ها هستیم. از ادارات می خواهیم که سهم خودشان را در خدمات رسانی به مردم صدرا انجام دهند» شهر صدرا مدتی است در کانون خبرهای استان فارس قرار دارد. مدتی پیش شهردارسابق این شهر به دلیل برخی تخلفات بازدداشت شده بود. آلودگی 9 قنات شیراز توسط فاضلاب صدرا از جمله اتفاقاتی بود که طی روزهای اخیر خبرساز شد.

سالاددر گزارش امروز خود با تیتر«بازار طلای شیراز در خواب زمستانی» به سراغ صنف طلا فرشان رفته است. در گزارش این روزنامه آمده است:«بازار طلای شیراز نای چندانی ندارد و خرید و فروش در این بازار به حداقل رسیده است. رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان شیراز گفته:«مکانیسم بازر طلا به گونه ای است که اگر قیمت ها افزایش پیدا کند مردم با انگیزه سرمایه گذاری در بازار طلا خریدار آن می شوند و اگر قیمت ها کاهش پیدا کند باز همه مردم از بیم پایین تر آمدن قیمت ها، برای خرید دست نگه داشته و قطعا کالای خود را برای سرمایه گذاری در سایر بازارها می فروشند  اما در شرایط فعلی که قیمت ها افت و خیز اندکی داشته و پس از یکی دو سال ثابت ماندن قیمت ها نرخ هر سکه نهایتا 20 هزار تومان کم و زیاد می شود دیگر انگیزه ای برای تجارت طلا بین مردم با قی نمی ماند»

سالاد


نظرات بینندگان